اخبار بازی

مراحل Cyberpunk 2077 گیمر را وادار به گریه می‌کند

مراحل Cyberpunk 2077 گیمر را وادار به گریه می‌کند 1

وی جی مگ: در چند وقت اخیر همواره صحبت از دنیای چشمگیر Cyberpunk 2077 و گیم‌پلی آن مطرح بوده و کمتر کسی در خصوص سطح احساسات موجود در بازی اظهارنظر کرده است. زیرا Cyberpunk 2077 و ژانر آن در حالت کلی در دسته آثاری قرار نمی‌گیرد که مخاطبین انتظار چنین مواردی را از آن داشته باشند. اما طراح ارشد کوئست‌های بازی نظر دیگری دارد.

به گزارش وی جی مگ، پاول ساسکو طراح ارشد کوئست‌های عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 در گفتگو جدیدش با Game Reactor در مورد کوئست‌ها و مراحل مختلف بازی صحبت کرده است و اظهار کرد هنگام تجربه بازی، مخاطبین از میزان و سطح احساساتی که ما در بازی پیاده‌سازی کردیم غافل‌گیر خواهند شد. ایشان افزود برخی از آن‌ها به سختی مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد به طوری که او را وادار به گریه کردن می‌کند. ساسکو وعده وجود احساسات مختلفی را در بازی داده است اما اشک و گریه قدرتمندترین مورد آن‌ها خواهد بود.

به من اعتماد کنید. کاری که ما در اینجا در حال انجام آن هستیم شما را به گریه وادار می‌کند و راه دیگری برای آن ندارید. به حرف‌های من اطمینان کنید. ما همه تلاش خود را به کار گرفته تا طوری مخاطب را درگیر کنیم که از صفحه نمایشگر خود جدا نشود.

به نظر من در این بازی لذت، اشک، خنده و خشم خواهد بود. ما همه این موارد را در مقابل شما قرار می‌دهیم زیرا دقیقا در حال توسعه  چنین محصولی هستیم. یکی از اهداف شخص من بدین شرح است که پلیر را طوری به حرکت وادار کنم که به شدت همه چیز را در بازی احساس کند.

باید یادآوری کرد بسیاری از مراحل اصلی و کوئست‌های جانبی بازی The Witcher 3 نیز به واسطه نویسندگی و کیفیت خود مورد تحسین گیمرها و منتقدان قرار گرفتند و مسلما استودیو CD Projekt RED در تلاش است تا سطح آن‌ها را بیش از پیش در عنوان Cyberpunk 2077 ارتقاع دهد. اثری که در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 99) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =