اخبار بازی

چگونه Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی مانند The Avengers الهام گرفته

چگونه Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی مانند The Avengers الهام گرفته

وی جی مگ: دلیل آن که بازی Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی مانند The Avengers الهام گرفته بدین شرح است که کارگردان آن می‌خواهد با این کار مخاطبین غربی را جذب بازی خود کند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که مراسم TGS 2018 به سرانجام خود رسیده اما اخبار و اطلاعات پیرامون عناوین مختلف در حال انتشار است. اکنون نیز کارگردان Devil May Cry 5 هیدیاکی ایتسونو و تهیه‌کنندگان آن میشی اوکابه و متیو واکر با وبسایت ژاپنی 4Gamer گفتگویی انجام داده و علاوه‌بر انتشار اطلاعاتی جدید پیرامون بازی، در خصوص نحوه الهام‌گیری Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی توضیحاتی ارائه کردند. عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

  • ایتسونو مایل بود تا دنبال این مجموعه را درست بعد از اتمام Devil May Cry 4 تولید کند اما مجبور شد هدایت پروژه دیگری را برعهده بگیرد که بعدا Dragon’s Dogma نام گرفت.
  • یکی از دلایلی که باعث شد ساخت دنباله‌ای مستقیم برای سری بازی Devil May Cry مدت زمان طولانی به تاخیر بیفتد این بود که شرکت کپکام احساس می‌کرد تقاضا کافی برای ساخت عناوین اکشن خالص وجود ندارد. آن‌ها فکر کردند که بهتر است تمرکز شرکت به عناوینی دیگری معطوف شود.
  • هنگامی که از ایتسونو پرسیده شد آیا روسای او دستورعمل‌ها یا مسیر مشخصی را برای هدایت پروژه در آن تعیین می‌کنند پاسخ داد هیچ یک از مدیران چنین چیزی به او نگفته و آن‌ها تنها خواستار این نکته بودند که بازی در هنگام نمایش در رویدادهای بزرگی هم‌چون E3 و یا Gamescom و TGS بتواند مخاطب‌ها را جذب نماید.
  • بازی آثاری هم‌چون The Avengers را به عنوان رقیب خود می‌بیند. به همین دلیل است که Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی الهام گرفته و از شیوه کارگردانی تکنیک CGI آن‌ها به منظور تولید تصاویر گرافیکی واقع‌گرایانه ایده گرفته است.
  • در حالی که Devil May Cry 5 از فیلم‌های هالیوودی ایده گرفته با این حال اطمینان حاصل کرده است حرکات و حس اکشن در بازی طبیعی باشد و پلیرها هیجان و لحظات لذت‌بخش را در بازی از دست ندهند.
  • ایتسونو اظهار کرد مسیر فعلی در نظر گرفته شده برای وضعیت بصری Devil May Cry 5 همان چیزی است که او دنیای Devil May Cry را به عنوان یک محصول هالیوودی مجسم می‌کرده است.
  • ایتسونو می‌خواست تا لباس‌های شخصیت‌ها احساسی طبیعی منتقل کند. به همین دلیل در رنگ‌ها و حالت لباس‌ها تغییراتی دقیق صورت گرفت. برای مثال کت قرمز معروف دانته که در دنیای واقعی مردم به ندرت چنین لباسی را بر تن می‌کردند اکنون با تغییراتی همراه شده است.
  • تیم سازنده تغییراتی را روی RE Engine اعمال کرده است. وقتی تیم سازنده با این انجین شروع به کار نمود متوجه شده ویژگی‌های تعبیه شده در آن مخصوص بازی‌های ترسناک است به همین دلیل بهینه‌سازی‌هایی روی آن صورت گرفت تا بتواند افکت‌ها و تغییرات متناسب با ساختار گیم‌پلی سریع Devil May Cry 5 را به نمایش بگذارد که تفاوت اساسی با گیم‌پلی بازی Resident Evil 7 دارد.
  • بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با این حال هنگامی که تعداد دشمنان در محیط زیاد باشد یا افکت‌های فیزیکی سنگینی در بازی پردازش شوند ممکن است نرخ فریم با کاهش مواجه شود.
  • برای سلاح‌های دانته، ایده تیم سازنده بدین شرح بود که از وسایلی به عنوان سلاح استفاده کنند که تحسین پسرها را به دنبال داشته باشد.
  • مت واکر در انتها اظهار کرد در حین نمایش‌های منتشر شده از بازی، تیم سازنده بازخوردهای مثبت فراوانی را حتی از آن‌هایی که نسخه‌های قبلی را بازی نکردند دریافت کرده است. آن‌ها احساس می‌کنند این نسخه می‌تواند علاوه‌بر راضی نگه‌داشتن هواداران قدیمی، مخاطبین جدید را نیز جذب نماید.

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید