اخبار بازی

افزایش مخاطب‌های Fortnite متوقف شده ؟

افزایش مخاطب‌های Fortnite متوقف شده ؟

وی جی مگ: بر کسی پوشیده نیست که Fortnite یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود که چه از نظر پلیر و چه از نظر تعداد بیننده در سرویس‌های استریم هم‌چون Twitch در رتبه اول جای داشته و حتی PUBG و عرضه Apex Legends نیز تاثیر زیادی روی آن نداشته است. با این حال به نظر می‌رسد افزایش مخاطب‌های Fortnite به حداکثر خود رسیده و دیگر شاهد بالا رفتن قابل توجه بینندگان آن نخواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات مختلفی که از داده‌های Twitch به دست آمده موسسه تحلیلی Piper Jaffray معتقد است افزایش مخاطب‌های Fortnite و تعداد بینندگان آن در Twitch به حداکثر رسیده و در سه ماه گذشته نیز شاهد افت متوالی آن بوده‌ایم. این مسئله بدین معنی نیست که بازی در حال سقوط بوده و یا در آینده نیز صدر چارت‌ها را به خود اختصاص نمی‌دهد. برای مثال همواره با شروع هر فصل جدید انتظار افزایش پلیر و بینندگان بازی وجود دارد.

در مقابل به نظر می‌رسد از این پس دیگر شاهد هجوم تعداد قابل توجهی از مخاطب به سوی Fortnite به نسبت آن چه که بازی پیش از این به آن دست پیدا کرده، نخواهیم بود. ساخته بتل رویال کمپانی Epic Games به صورت رایگان برای کنسول‌ها، PC و موبایل در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هشت =