اخبار بازی اخبار موبایل تریلر

تماشا کنید: بازی Reigns: Game of Thrones معرفی شد

وی جی مگ: اگر طرفدار Game of Thrones هستید، شاید به فکر این بوده‌اید که اگر تخت آهنین را داشتید، چگونه به سرزمیتان حکومت می‌کردید. به زودی این شانس را خواهد داشت تا به عنوان شاه و یا ملکه، فرمان‌روایی کنید.

به گزارش وی جی مگ، توسعه دهندگان بازی Reigns Game of Thrones یعنی استودیو Nerial  اعلام کردند با شبکه HBO تشکیل یک تیم را داد‌ه‌اند تا این بازی را در ماه بعد برای پلتفرم‌ PC و تلفن‌های همراه هوشمند منتشر کنند.

مانند بازی‌های قبلی Nerial، پلیر کنترل یک قلمرو را بر عهده می‌گیرد ولی این بار به جای کنترل شاه‌ها و ملکه‌ها پلیر می تواند شخصیت‌های زیادی را در Reigns Game of Thrones کنترل کند و به Westoros حکمرانی کند. این سبک از بازی مانند سبک استراتژی است که انتخاب‌های زیادی برای پلیر وجود خواهد داشت. مانند بازی‌های دیگر، انتخاب‌های پلیر روی داستان بازی تاثیر می‌گذارد.

در این بازی صد‌ها انتخاب وجود دارد که  برای حل مشکلات ساخته‌ شد‌ه‌اند. سیستم این بازی به گونه‌ای است که حس یک بازی معمایی را به پلیر می‌دهد. در بازی Reigns Game of Thrones پلیر می‌تواند به عنوان Jon Snow، Tyrion Lannister، Sana Stark، Daenerys Targaryen، Cersei Lannister و افراد دیگر بازی کند و در روند بازی، سرنوشت کارکترها رقم می‌خورد.

بازی Reigns Game of Thrones ماه بعد با قیمت 4 دلار برای پلتفرم‌های PC، Android و iOS منتشر خواهد شد.


دانلود با کیفیت 1080p

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =