اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Days Gone

تاخیر در عرضه بازی Days Gone

وی جی مگ: امروز شرکت سونی و استودیو Bend تاخیر در عرضه بازی Days Gone را مورد تایید قرار دادند. بنابراین چنان‌چه منتظر بودید تا در انتهای فوریه 2019 مشغول تجربه این بازی شوید باید کمی بیشتر برای تجربه آن صبر کنید.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به تاخیر در عرضه بازی Days Gone ، انتشار این اثر دو ماه عقب افتاده و اکنون قرار است در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 98) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 در دسترس قرار بگیرد. به راحتی می‌‎توان متصور شد این تاخیر ناشی از وضیعت شلوغ و ازدحام عناوین مختلف برای عرضه در ابتدای سال میلای آینده اتفاق افتاده است. زیرا بازی‌های هم‌چون Crackdown، Anthem و Metro Exodus برای انتشار در تاریخی نزدیک برنامه‌ریزی شده‌اند.

هم‌چنین باید به عرضه Dead or Alive 6 و Trials Rising در سایر روزهای ماه فوریه اشاره کرد. با این تاخیر Days Gone خود را از روزهای پررقابت فوریه 2019 نجات داد تا با خیال راحت‌تری در زمان انتشار جدید خود پا به میدان بگذارد. به‌علاوه در این مدت زمان اضافی به دست آمده سازندگان بازی می‌توانند زمان بیشتری را صرف رفع ایرادات احتمالی و بهینه‌سازی آن نمایند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 12 =