اخبار بازی

ساخت بازی Unreal Tournament متوقف شد !

ساخت بازی Unreal Tournament متوقف شد !

وی جی مگ: کمپانی Epic Games رسما خبر از توقف ساخت بازی Unreal Tournament داد. بازی که به عنوان شروعی دوباره برای این مجموعه کار خود را در سال 2014 شروع کرد اما به نظر می‌رسد که هیچگاه با وضعیتی کامل و نهایی در اختیار گیمرها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، تیم سوئینی رسما اعلام کرده که ساخت بازی Unreal Tournament در همین وضعیت فعلی متوقف شده و دیگر Epic Games در شرایط فعلی روی آن کار نکرده و به‌روزرسانی دیگری را برای این اثر منتشر نمی‌کند. اتفاقی که شاید بیش از همیشه نفرت گیمرها به Fortnite را افزایش دهد.

سوئینی در مصاحبه خود با ورایتی توضیح داده که فعلا بازی Unreal Tournament در فروشگاه‌ها با وضعیت فعلی باقی می‌ماند. اصلی‌ترین دلیل این موضوع از سوی کارشناس‌ها به موفقیت چشم‌گیر بازی Fortnite ارتباط پیدا کرده. بسیاری اعتقاد دارند که Epic Games تمامی پروژه‌های مختلف خود را متوقف کرده تا تمرکز اصلی خود را روی ژانر بتل رویال و بازی Fortnite قرار دهد تا در رقابت به وجود آمده با آثاری همچون Call of Duty Black Ops 4 عقب نماند.

از دیگر فعالیت‌های اخیر Epic Games می‌توان به راه‌اندازی فروشگاه بازی Epic برای PC اشاره کرد که قصد رقابت با Steam و Valve را دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 10 =