وی جی مگ: طراحی مراحل عالی یکی از دلایلی بود که باعث شد عنوان God of War در میان انبوهی از بازیهای باکیفیت سال گذشته خوش بدرخشد. دوری از ایجاد محیطی Open World و در عین حال ارائه یک تجربه خطی درون دنیایی گستردهتر که بخشهای آن به خوبی باهم در ارتباط بودند در کنار یک Hub مرکزی جز مهمترین مشخصههای بازی بود. اکنون اعلام شده که طراح مراحل God of War استودیو Santa Monica را ترک کرده است.
به گزارش وی جی مگ، کریس اونیل طراح مراحل God of War به تازگی استودیو Santa Monica را ترک کرده و به استودیو تازه تاسیس شده کمپانی مایکروسافت یعنی The Initiative ملحق شده است. براساس جزئیات درج شده در LinkedIn اونیل به عنوان طراح مراحل ارشد در استودیو فرستپارتی مایکروسافت فعالیت خواهد کرد. مسلما این موضوع خبر بسیار خوبی برای گیمرها به خصوص طرافداران Xbox و مایکروسافت خواهد بود. زیرا هر عنوانی که استودیو The Initiative در حال کار روی آن باشد میتوان انتظار داشت مراحل آن به بهترین شکل طراحی شده باشد.
در حال حاضر مشخص نیست این استودیو در حال توسعه و ساخت چه پروژهای است. اما قطعا مشغول ساخت یک اثر انحصاری برای پلتفرمهای شرکت مایکروسافت بوده که شاید در رویدادهای پیشرو همچون نمایشگاه E3 شاهد رونمایی از آن باشیم.
نظری ارسال کنید