اخبار بازی

تایید برگزاری کنفرانس Devolver Digital در E3 2019

تایید برگزاری کنفرانس Devolver Digital در E3 2019

وی جی مگ: اگرچه دو شرکت سونی و EA در E3 امسال غایب خواهند بود و حداقل شاهد برگزاری کنفرانس از جانب آن‌ها نخواهیم بود اما این موضوع ظاهرا تاثیری روی حضور به عمل آوردن سایر شرکت‌ها نداشته است. در همین مورد تایید شد کمپانی Devolver Digital در E3 2019 حاضر بوده و به مانند دو سال گذشته خود کنفرانس برگزار می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Devolver Digital مسولیت نشر تعدادی از بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر را برعهده داشته است. نخستین بار در سال 2017 بود که این کمپانی تصمیم گرفت در E3 شرکت کرده و کنفرانس برگزار کند. این موضوع در سال 2018 نیز ادامه پیدا کرد و اکنون برای بار سوم Devolver Digital در E3 2019 شرکت و در آن کنفرانس برگزار خواهد کرد. لازم به ذکر است کنفرانس این شرکت به مانند سایر شرکت‌ها، یک کنفرانس زنده نبوده و آن‌ها ویدئویی از پیش ضبط شده که همواره با چاشنی طنز نیز همراه است را برای مخاطبین خود به نمایش می‌گذارند.

از دو سال گذشته که این شرکت در E3 حضور به عمل آورده آن‌ها سناریوی دنباله‌داری را در پیش گرفته که حتی سال گذشته نیز با یک پایان غیرمنتظره به اتمام رسید. انتظار می‌رود این کمپانی در کنفرانس از پیش ضبط شده خود عناوین جدیدی هم‌چون نسخه PS4 بازی The Messenger و مواردی دیگر را رونمایی و معرفی کند.

برچسب‌هاDevolver Digital e3 E3 2019
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 12 =