All News

اخبار بازی

Fanaei! Wake UP!

معمولا اکثر گیمرها دوست ندارن، مطلب یا خبری درباره ی مضر بودن، بازیهای ویدئویی ببینن یا بخونن! اما همونطور که هر وسیله ای میتونه همزمان هم مضر و هم مفید باشه،. . .

بازی ایرانی گزارش و مصاحبه

Garshasp Interview : 6

آیا بازی گرشاسپ هم مانند دیگر بازیهای ایرانی سرشار از انواع باگ های عجیب و غریب خواهد بود؟ چگونه می توانیم وارد پروژه ساخت بازیهایی همچون گرشاسپ شویم؟ چطور. . .

نگاه

Dead to Rights : Retribution

جک اسلیت، قهرمان بازی در نقش یک پلیس در این شماره، بازگشته است تا شهر “گرنت سیتی” را از فساد و گناه و آشوبی که در آن فرو رفته است، نجات دهد. بازی. . .

نگاه

اولین نگاه بر بازی Lost Planet : 2

در شماره دوم بازی Lost Planet (به جز مرحله ای کوچک در ابتدای بازی) دیگر شاهد مراحل برفی نخواهید بود. برفهای سیاره EDN III به علت نزدیک شدن به خورشید در حال ذوب. . .

گیم ایمگ

شماره 18م مجله GAME EMAG

در 18مین شماره از مجله ویدئویی گیم ایمگ خواهید دید: . آیا God of War 3 ارزش آن همه سر و صدا را داشت؟ .  معرفی بازیهایی که در دو هفته آینده منتشر می شوند . قسمت. . .

نگاه

دوچرخه سواری با Wii

می خواهید توی 5 دقیقه هیجان انگیزترین و نفس گیرترین بازی 2 نفره رو امتحان کنید؟ یا شاید دوست داشته باشید با دست هاتون، رکاب زدن روی دوچرخه رو تجربه کنید! به هر. . .

نگاه

اولین نگاه بر بازی Uncharted : 2

تا حالا شده، بازیی رو به خاطر کمبود وقت، مشکلات یا هر دلیل دیگه ای نتونید تا آخرش رو بازی کنید و دوست داشته باشید پایان اون رو ببینید؟ اگر جوابتون مثبته، این. . .

اخبار بازی

بررسی بازی آنلاین Mad Gangs

اگر اهل بازی کردن با موبایل باشید، حتما تا حالا شده که یه بازی خیلی ساده و با گرافیک بسیار پایین، ساعتهای زیادی از وقت شما رو بگیره و بعد از مدتی به اون بازی. . .

گیم ایمگ

GAME EMAG : 17

. در 17مین شماره از مجله ویدئویی گیم ایمگ خواهید دید: – هوی رین یک فیلم است یا بازی؟ – مصاحبه با سازندگان بازی شاهزاده ایرانی: شنهای فراموش شده. . .

نگاه

اولین نگاه Splinter Cell:Conviction

بالاخره پنجمین شماره از سری بازیهای Splinter Cell با عنوان Conviction برای کنسول xbox360 منتشر شد. سازندگان در این شماره، خلاقیت های جالبی در طراحی گیم پلی. . .

نگاه

تیراندازی با کمان Wii

کنترلرهای کنسول های مختلف، مخصوصا آنهایی که دارای سنسورهای حرکتی هستند، ظرفیت بالقوه زیادی برای طراحی گیم پلی های متنوع دارند. اما کمتر بازیهایی هستند که از. . .