اخبار بازی

انیمیشن سه بعدی Monster Hunter World در سال 2019 پخش می‌شود

انیمیشن سه بعدی Monster Hunter World

وی جی مگ: بازی Monster Hunter World یکی از پرفروش‌ترین عناوین شرکت Capcom است. ماه پیش اعلام شد که این بازی، از سایر عناوین این شرکت پیشی گرفته و به فروش 7.9 میلیون نسخه دست یافته است.

به گزارش وی جی مگ، ناشر و توسعه دهنده ژاپنی این بازی سعی دارند تا این بازی را به شهرت بیشتری برسانند. آن‌ها اعلام کردند که یک انیمیشن از این بازی در حال ساخت است و قرار است در سال 2019 پخش شود.

اطلاعات خاصی از این انیمیشن نداریم ولی می‌دانیم که نام این انیمیشن Monster Hunter Legend of the Guild است. داستان این انیمیشن در مورد یک جنگجوی مذکر است که محل زندگی خود را ترک می‌کند تا یک اژدهای خطرناک را شکار کند.

پروژه قبلی Capcom و Pure Imagination یک انیمیشن لگویی بر اساس Simpsons بود. Capcom تصمیم گرفته تا این انیمیشن به بهترین شکل ساخته شود. Joshua Fine نویسنده این عنوان است که او را با نویسندگی سری Spider-Man می‌شناسیم. با این اوصاف می‌توان گفت که باید منتظر یک انیمیشن عالی باشیم.

اگر اطلاعی از این عنوان ندارید باید بگوییم که این بازی در طراحی سلاح‌ها و هیولاها واقعا بی‌نظیر است در کنار این  ویژگی‌ها، موسیقی بازی را هم اضافه کنید تا بتوانید یک بازی RPG خوب را تصور کنید البته داستان بازی در حد بازی‌های دیگر در این سبک مانند Witcher نیست ولی قابل قبول است.

این بازی نقش آفرینی در سال 2018 برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox one منتشر شده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − ده =