اخبار بازی

سازندگان Metro Exodus روی بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Metro Exodus روی بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: کمپانی THQ Nordic اخیرا گزارش مالی خود را منتشر کرده که مطابق انتظار حاوی آمار شرکت در خصوص فروش‌ بازی‌ها و موارد مشابه می‌شود. گزارشی که در کنار تمامی اطلاعات مالی خود از همکاری THQ Nordic با سازندگان Metro Exodus برای توسعه یک بازی جدید خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Deep Silver که زیر مجموعه THQ Nordic به شمار می‌رود و وظیفه نشر Metro Exodus را برعهده داشته اعلام کرد بازی نام‌برده از زمان انتشار در فوریه سال جاری عملکرد تجاری ملطوبی داشته و بسیار خوب فروخته است. به عبارت دیگر این بازی بهترین لانچ را در میان تمامی عناوین THQ تاکنون داشته است. فروش بازی مطابق با انتظارات مدیران ناشر بوده و توانسته ظرف شش هفته پس از عرضه تمامی هزینه‌های مربوط به تولید و تبلیغات را بازگرداند.

THQ Nordic در ادامه ارائه گزارش مالی خود مشخص کرد برنامه‌های بیشتری با استودیو توسعه‌دهنده این بازی یعنی 4A Games دارد. به طوری که هم‌اکنون سازندگان Metro Exodus در حال کار روی یک بازی جدید AAA هستند. هیچ گونه جزئیاتی در خصوص این پروژه به اشتراک گذاشته نشده و مشخص نیست با یک اثر کاملا جدید مواجه خواهیم شد یا نسخه جدید یک فرنچایز قدیمی در حال تولید قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 13 =