اخبار بازی

شایعه: محتواهای بیشتری برای بازی Tekken 7 عرضه می‌شود

شایعه: محتواهای بیشتری برای بازی Tekken 7 عرضه می‌شود

وی جی مگ: اولین سیزن‌پس بازی Tekken 7 محتویات بسیاری به این عنوان فایتینگ اضافه کرد. از جمله شخصیت Geese Howard از سری Fatal Fury و شخصیت Noctis از بازی Final Fantasy 15 و هم‌چنین حالت Tekken Bowl که پس از مدت‌ها به نسخه هفتم Tekken بازگشت همگی مثال‌هایی از این مورد هستند. اما به نظر می‌رسد شرکت Bandai Namco قصد دارد باز هم محتواهای بیشتری برای بازی Tekken 7 عرضه کند.

به گزارش وی جی مگ، توییتی توسط یک اکانت ژاپنی منتشر شده که بیان می‌دارد کمپانی Bandai Namco قصد دارد نسخه جدید از عنوان نام‌برده تحت نام Tekken 7 Welcome را به صورت فیزیکی عرضه کند. این پک جدید در اوایل ماه سپتامبر سال جاری عرضه می‌شود و گزارشات بعدی حاکی از انتشار دومین سیزن‌پس Tekken 7 به همراه این نسخه بازی است. ترجمه نوشته ژاپنی این توییت به قیمت نسخه جدید Persona 5 اشاره دارد. در کنار آن اشاراتی به Tekken 7 Welcome و تخفیف برای سیزن‌پس اول و دوم بازی شده است.

شرکت Bandai Namco تاکنون سخنی از ادامه پشتیبانی و عرضه محتواهای بیشتری برای بازی Tekken 7 حرفی نزده است اما این اقدام در جهت بهبود بازاریابی عنوان در دست ساخت Soul Calibur 6 می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با توجه به اینکه عرضه این نسخه به ماه سپتامبر اشاره دارد چنان‌چه این بسته صحت داشته باشد می‌توان به‌زودی منتظر معرفی آن بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + هفت =