اخبار بازی

معرفی جید ریموند به عنوان نایب رئیس Google

معرفی جید ریموند به عنوان نایب رئیس Google

وی جی مگ: هفته آینده گوگل خود را برای برگزاری یک کنفرانس مهم در جریان GDC 2019 آماده می‌کند. کنفرانسی که ارتباط مستقیمی با صنعت بازی داشته و احتمالا در آن خبرهای مهمی از حضور جدی این کمپانی در حوزه بازی‌های ویدئویی می‌شنویم. در همین راستا اما امروز جید ریموند به عنوان نایب رئیس Google معرفی شد. بازیسازی که عمده شهرت خود را به واسطه تهیه‌کنندگی بازی Assassin’s Creed به دست آورد.

به گزارش وی جی مگ، امروز جید ریموند در توئیتر خود اعلام کرد که به عنوان نایب رئیس از این پس کار خود را در Google شروع می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که پست دقیق ریموند در گوگل مشخص نشده و احتمالا این بازیساز نقش کلیدی مهمی در جریان حضور گوگل در صنعت بازی دارد.

جید ریموند که سابقه حضور در کمپانی‌هایی همچون Ubisoft و EA را دارد، حالا می‌تواند ادامه فعالیت خود را در Google به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های حاضر در حوزه تکنولوژی دنبال کند. از سویی باید به این نکته توجه داشت که قرار گرفتن یک بازیساز و تهیه‌کننده صنعت بازی در جایگاه نایب رئیسی گوگل به خوبی نشان می‌دهد که این کمپانی برنامه‌های ویژه‌ای برای صنعت بازی دارد و احتمالا در آینده می‌توانیم شاهد حضور پررنگ‌تر آنها باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − هفده =