اخبار بازی

ممکن است GPU کنسول PS4 از آنچه که در ابتدا گفته شده بود قوی تر باشد

ممکن است GPU کنسول PS4 از آنچه که در ابتدا گفته شده بود قوی تر باشد 1

واحد پردازنده ی گرافیکی PS4، دارای یک خروجی گرافیکی موثر می باشد، به نظر می رسد که پردازنده های اضافی و اصلی این کنسول بی شمار هستند.

GPU کنسول PS4 تحت عنوان “Pitcairn”، به لطف 1152 پردازنده، در هرثانیه 1.84 ترافلاپ عمل پردازشی انجام می دهد. 1152 پردازنده موجود در کنسول PS4، به منظور مدیریت بهتر دستگاه و بارگذاری سریع اطلاعات به کار می رود.

ممکن است GPU کنسول PS4 از آنچه که در ابتدا گفته شده بود قوی تر باشد 2

تصویر ارائه شده ( تصویر بالا ) نشان می دهد که Pitcairn یا کارت گرافیک AMD Radeon HD 7800 از 20 هسته Stream Processing  تشکیل شده که هر هسته دارای 64 پردازنده می باشد، که با توجه به این موضوع می توان گفت که کنسول PS4 حدود 1280 پردازنده دارد؛ با به وجود آمدن این رقم می توان فهمید، کنسول PS4 دارای 64 پردازنده ی اضافی می باشد. در حال حاضر، گزارشی توسط وب سایت WCCF Tech منتشر شده که نشان می دهد، این پردازنده های فوق العاده به سادگی می توانند فعال و غیر فعال شوند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که پردازنده های فوق العاده ی این کنسول ارزشی نهفته داشته باشند، این موضوع بدان معناست که کنسول PS4 می تواند قدرت گرافیکی بیشتری داشته باشد. شرکت سونی در گذشته مشابه این عمل را انجام داده است، کنسول PS3 از تمام سلول هسته های خود استفاده نمی کرد. بیشترین خروجی این کنسول 333 مگاهرتز بود که جهت مدیریت بهتر مورد استفاده قرار می گرفت.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + یازده =