doing such things is dirty. it is not about time or place it is about your thought. you want or better say you like to be like that. you like to kill, crash bones and rape and destroy. but you cant do them because you are afraid of result. and in these GAMES you fear no result. you just see the animal inside you. be sure that all these games are the enemy of humanity.belive or not these things are destroying you as they are mean to by their Designers.
اینو قبول دارم که بعضی بازی ها خیلی زیر پوستی و آروم آروم بدون اینکه گیمر متوجه باشه یه سری عقاید رو در دراز مدت توی اذهان شکل میدن. انقدر آروم و بدون هیچ دردو خونریزی!!!
ولی اگر در مورد این بازی بخواین این حرفو بزنید در مورد GTA چی میخواین بگین؟؟؟
این بازی که فضای فانتزی و تخیلی داره و عالم وجودیش رو واقعا نمیشه حس کرد ولی gta به طور محض طبیعی و قابل لمس بود. وحشیگری و حیوانی بودن کاراکترهای بازی کاملا قابل درک و حس و بعضا قابل همذات پنداری برای بعضیا بوده و هست. نمونه اش رو هم دیدیم که بچه های کوچک بعضی خانواده های بی فکر به راحتی این بازی رو بازی میکنن و توخیابون هر لحظه منتظر اتفاق افتادن یه حادثه آنچنینی برای تفریح و سرگرمی هستن.
من هم نظر محسن 35 رو قبول دارم. ولی نظر میثم قربانی درست تر هست. بعضی از از بازیها فانتزی هستند و ریشه از داستانهای کهن دارن مثل شاهنامه خودمون. و همزاد پنداری با شخصیت اصلی داستان سخته چون در فضای واقعی نیست. ولی بعضی از بازیها کاملا بی محتوا هستن و شما بجای کشتن هیولاهای خیالی ، انسانهای بی گناه و نه گناه کار رو میکشی. که این خودش تخریب روح انسان هست. بخصوص برای کودکان که متاسفانه اصلا شرایط سنی بازیها برای بچه های ایرانی رعایت نمیشه و من به شخصه تاثیر منفی اون رو دیدم. در نهایت پیشنهاد میکنم اگر از بازی خوشتون اومد راجع بهش مطالعه کنید و ریشه های اون بازی رو پیدا کنید. انوقت میفهید بازی دارای ارزش هست یا نه.
People like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves. When they get blind-drunk, cheat, steal, beat their wives, starve an old woman, when they kill a trapped fox with an axe or riddle the last existing unicorn with arrows, they like to think that the Bane entering cottages at daybreak is more monstrous than they are. They feel better then. They find it easier to live
-Geralt of Rivia
doing such things is dirty. it is not about time or place it is about your thought. you want or better say you like to be like that. you like to kill, crash bones and rape and destroy. but you cant do them because you are afraid of result. and in these GAMES you fear no result. you just see the animal inside you. be sure that all these games are the enemy of humanity.belive or not these things are destroying you as they are mean to by their Designers.
جدی بگیرید خواهشا. 😐
اینو قبول دارم که بعضی بازی ها خیلی زیر پوستی و آروم آروم بدون اینکه گیمر متوجه باشه یه سری عقاید رو در دراز مدت توی اذهان شکل میدن. انقدر آروم و بدون هیچ دردو خونریزی!!!
ولی اگر در مورد این بازی بخواین این حرفو بزنید در مورد GTA چی میخواین بگین؟؟؟
این بازی که فضای فانتزی و تخیلی داره و عالم وجودیش رو واقعا نمیشه حس کرد ولی gta به طور محض طبیعی و قابل لمس بود. وحشیگری و حیوانی بودن کاراکترهای بازی کاملا قابل درک و حس و بعضا قابل همذات پنداری برای بعضیا بوده و هست. نمونه اش رو هم دیدیم که بچه های کوچک بعضی خانواده های بی فکر به راحتی این بازی رو بازی میکنن و توخیابون هر لحظه منتظر اتفاق افتادن یه حادثه آنچنینی برای تفریح و سرگرمی هستن.
من هم نظر محسن 35 رو قبول دارم. ولی نظر میثم قربانی درست تر هست. بعضی از از بازیها فانتزی هستند و ریشه از داستانهای کهن دارن مثل شاهنامه خودمون. و همزاد پنداری با شخصیت اصلی داستان سخته چون در فضای واقعی نیست. ولی بعضی از بازیها کاملا بی محتوا هستن و شما بجای کشتن هیولاهای خیالی ، انسانهای بی گناه و نه گناه کار رو میکشی. که این خودش تخریب روح انسان هست. بخصوص برای کودکان که متاسفانه اصلا شرایط سنی بازیها برای بچه های ایرانی رعایت نمیشه و من به شخصه تاثیر منفی اون رو دیدم. در نهایت پیشنهاد میکنم اگر از بازی خوشتون اومد راجع بهش مطالعه کنید و ریشه های اون بازی رو پیدا کنید. انوقت میفهید بازی دارای ارزش هست یا نه.
عالیکس بود.
بازیی طولانی که واقعاً ارزش بازی کردن رو داره.
گرافیک ها را ارتقا باید داد جور دیگر باید دید.
People like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves. When they get blind-drunk, cheat, steal, beat their wives, starve an old woman, when they kill a trapped fox with an axe or riddle the last existing unicorn with arrows, they like to think that the Bane entering cottages at daybreak is more monstrous than they are. They feel better then. They find it easier to live
-Geralt of Rivia