تریلر

بازی Crysis 4 معرفی شد

بعد از انتشار ریمستر‌های سه نسخه ابتدایی کرایسیس، با اینکه تا حدود زیادی پیش‌بینی می‌شد، اما هیچ چیزی به اندازه تایید رسمی نمی‌تواند طرفداران سری Crysis را به وجد آورد! بالاخره روز موعود رسید و شرکت Crytek بعد از 9 سال، با اعلام رسمی ساخت نسخه چهارم از سری بازی‌های Crysis یعنی Crysis 4 را تایید کرد!

آقای Avni Yerli می‌گوید: «پس از سال‌ها، صدای هواداران را شنیدیم و باید بگوییم که بالاخره نسخه چهارم این بازی در دست ساخت است! هرچند این عنوان هم اکنون در فاز‌های اولیه تولید قرار دارد، اما نتوانستیم این هیجان را با کمیونیتی خود به اشتراک نگذاریم! کرایتک تاریخچه پرغروری از بازی‌هایی دارد که بازیکنان خواستار آن بوده‌‌اند.»

وی در ادامه گفت: «عنوان کرایسیس برای خیلی‌ها از جایگاه خاصی برخوردار است و خیلی از کسانی که هم‌اکنون در صنعت گیم در حال کار هستند، کار خود را از کرایسیس شروع کردند. بدین ترتیب ما سعی داریم تا نسخه جدید این سری را به جایگاهی که باید برسانیم و انتظارات را برآورده کنیم.
در آینده از مراحل ساخت و پیشرفت خبرهای بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت اما در حال حاضر باید گفت که تیم پراستعدادمان، بشدت مشغول کار برروی این عنوان است تا بتواند یک شوتر واقعی نسل بعدی را برایتان به ارمغان آورد.»

در ادامه می‌توانید تیز معرفی Crysis 4 را تماشا کنید.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + هفده =