تریلر اخبار بازی

تریلر معرفی بازی WWE 2K22

[namasha id=”oTMglapd” responsive=”true”]

شرکت 2K امروز بصورت رسمی عنوان WWE 2K22 را معرفی کرد و به مناسبت 20 سالگی این سری، قهرمان محبوب قدیمی Rey Mysterio برروی جلد جعبه جای خواهد گرفت.

طبق گفته شرکت، گیم‌پلی و موتور بازی بطور کلی دوباره طراحی شده و ادعا می‌شود که اینبار، با عنوان بسیار متفاوت روبرو خواهیم بود. همچنین ادعا شده که این موتور، بهترین گرافیک‌ها و حرکات طبیعی تا بدین روز، در این سری را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین با تغییراتی که در بطن گیم‌پلی و دوربین بازی بوجود آمده، بازیکنان بیش از پیش ضربات و حرکات را حس خواهند کرد.

در کنار مدهای قدیمی این سری، مد جدیدی با حضور Rey Mysterio در این عنوان قرار دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا لحظات خاطره انگیز و تاریخی این شخصیت را تجربه کنند. در بخش MyRISE بازیکنان می‌توانند قهرمان خود را ساخته و راه ستاره بودن را طی کنند. قابلیت مهمی که برای اولین بار و بصورت Cross Platform در این عنوان قرار دارد، قابلیت ساخت کاراکتر، زمین‌های مسابقه و مسابقات و به اشتراک گذاشتن در کمیونیتیی این بازی است.

دو مد جدید با نا‌م‌های MyGM و MyFACTION نیز برای اولین بار در WWE 2K22 حضور می‌یابند. در بخش MyGM بازیکن در نقش یکی از مدیران ارشد WWE به بازی می‌پردازند تا امپراتوری WWE خود را بسازند. اگر از علاقه‌مندان به این سری هستید هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از فروشگاه‌های مختلف پیش‌خرید کنید.

تریلر معرفی بازی WWE 2K22 را می‌توانید مشاهده کنید.

برچسب‌هاcross platform WWE 2K22
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 13 =