اخبار بازی

رضایت کارگردان Fallout 76 از عملکرد این بازی

رضایت کارگردان Fallout 76 از عملکرد این بازی

وی جی مگ: تاد هاوارد کارگردان Fallout 76 به تازگی در رویداد Bethesda Game Days حضور به عمل آورده و در خصوص تولید و مشکلات بازی نام‌برده صحبت‌هایی ارائه کرده است. به گفته هاوارد عملکرد Fallout 76 بسیار بسیار خوب بوده است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان مذکور یکی از سخت‌ترین و پرحاشیه‌ترین دوران را در هنگام عرضه در نوامبر سال گذشته تجربه کرد. باگ‌ها و مشکلات پرتعداد، وعده‌های محقق نشده، شکایت‌ها و افت قابل توجه قیمت از جمله حواشی و مشکلاتی بود که کمپانی Bethesda در زمان عرضه بازی با آن‌ها مواجه شد. تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان Fallout 76 و استودیو Bethesda Game Studios یعنی تاد هاوارد ضمن واکنش به این موضوعات اظهار کرد Fallout 76 با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و اکنون میلیون‌ها پلیر در حال تجربه آن هستند. تیم سازنده ایده‌های فراوانی برای بازی دارد و محتویات زیاد و مهیجی نیز در راه هستند. تیم سازنده برنامه زیادی دارد تا بازی را در سال‌های آینده هم پشتیبانی کند.

هاوارد در ادامه به عملکرد Fallout 76 پرداخت و اظهار کرد عملکرد آن بسیار بسیار خوب بوده است. به گفته کارگردان Bethesda Game Studios ساخت و توسعه این بازی یک تجربه و پروژه کاملا جدید برای تیم سازنده به شمار می‌رفته و به همین دلیل آن‌ها با مشکلات و موانع بسیاری مواجه می‌شدند که البته برخی از آن‌ها از انتظارشان سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر بودند. با این حال عرضه بازی تنها اول مسیر برای آن‌ها بوده و تیم توسعه‌دهنده اشتیاق زیادی برای ادامه راه بازی خود دارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =