اخبار بازی

اطلاعات جدید از بازی TitanFall

اطلاعات جدید از بازی TitanFall 1

گیم اسپات مصاحبه مفصلی و ارزشمندی را با Vince Zampella یکی از مدیران پروژه تایتان فال داشته است. Zampella در این مصاحبه توضیح می دهد که در ابتدا هدف راسپون عرضه انحصاری بازی نبوده است. آنها حتی کنسول های نسل بعد را هم ندیده بودند و خبری از این کنسول ها نبوده است. زمانی که شروع به توسعه بازی کردند، آنها در رابطه با نسل جدید ابتدا سراغ مایکروسافت رفتند چرا که روابط آنها با هم خیلی خوب بود. با توجه به توانایی های خود و خواسته مایکروسافت و توانایی همکاری دو گروه ایده انحصاری شدن بازی به امید عرضه یک بازی عالی به وجود آمد. همچنین مشخص شد که ایده باندل شدن بازی برای ایکس باکس وان خیلی دیرتر از این حرفها به میان آمده است. در حالی که Zampella نمی تواند تایید کند بازی یک فرانچایز خواهد بود یا نه؟

وی به طور نامحسوسی تایید کرد که به ساخت ادامه بازی علاقه دارد. احتمال ساخت نسخه دوم هست ولی در مورد انحصاری بودن یا نبودن آن هیچ جوابی نداد!

این بازی حدود دو سال و نیم در حال توسعه بوده است. هدف بازی برای ایکس باکس 360 هم این است که هر چه می تواند از لحاظ کیفیت به دو بازی دیگر نزدیک باشد. Zampella همچنین در مورد نقدهای بازی هم صحبت کرد؛ البته مهم از نظر وی و تیم آنها نظر مردم است:

من خیلی ناراحت نمی شود اگر بازی نمره بدی بگیرد البته تا زمانی که مردم بازی را دوست داشته باشند وگرنه…

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =