بازی انحصاری نینتندو The Legend of Zelda: Breath of the Wild با دو رزولوشن مختلف اجرا خواهد شد. این بازی تازگی توسط سایت Digital Foundry مورد تست قرار گرفته و نتایج آن اعلام شده است.
آنطور که از شواهد پیداست بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت زیادی نسبت به نمایش E3 2016 داشته است. اگر به یاد داشته باشید در آن نمایش بازی با مشکلات زیادی از لحاظ بازدهی روبرو شده بود. امروز مشخص شد که مانند اکثر بازیهای دیگر Nintendo Switch نسخه جدید Zelda نیز با توجه به دوگانه بودن استفاده از کنسول، دو حالت گرافیکی خواهد داشت.
در حالت اول و وقتی که کنسول روی پایه قرار دارد بازی با رزولوشن 900P اجرا میشود و وقتی کنسول از پایه جدا شده و به حالت دستی میرود، Breath of the Wild با رزولوشن 720P اجرا خواهد می شود. به نظر میرسد افت رزولوشن برای دسترسی به نرخ فریم ثابت بوده و با کاهش رزولوشن در حالت دستی شاهد افت فریم کمتری خواهیم بود. منتقدان سرسخت Digital Foundry نسبت به گرافیک بازی و از بعد فنی واکنش مثبتی نشان دادند که همین میتواند امتیاز بزرگی برای بازی جدید نینتندو باشد.
نظری ارسال کنید