اخبار بازی

انتشار System Shock 3 برای کنسول‌های خانگی با کمک Starbreeze

مدتی است که مراحل ساخت System Shock 3 دنبال می‌شود اما تاکنون قرار بر این بود که ادامه یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ تنها برای PC عرضه شود و حالا با همکاری Starbreeze که بازی‌هایی همچون The Darkness و Brothers A Tale of Two Sons را در کارنامه دارد، مشخص شده که System Shock 3 برای کنسول‌های خانگی نیز توسعه پیدا می‌کند.

این شرکت که مدتی است وارد حوزه انتشار بازی شده مبلغی معادل 12 میلیون دلار را در جریان ساخت System Shock 3 سرمایه‌گذاری کرده تا آن را برای کنسول‌های خانگی نیز منتشر کند. هنوز پلتفرم‌های هدف برای انتشار این بازی مشخص نشده‌اند اما احتمالا هر دو کنسول Playstation 4 و Xbox One تبدیل به میزبان‌های قسمت جدید System Shock می‌شوند.

ادامه یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ در حال حاضر مراحل ساخت خود را در استودیو Otherside Entertainment زیر نظر وارن اسپکتر دنبال می‌کند که تهیه کننده قسمت اصلی این مجموعه بود. بازیک ه در سال 1994 برای اولین‌بار منتشر شد. هنوز جزئیات زیادی از System Shock 3 مشخص نشده اما پیش از این اسپکتر اعلام کرده بود که بازی در همان بازه زمانی قسمت دوم دنبال شده و داستان آن ارتباط مستقیمی با هوش مصنوعی Shodan دارد که در قسمت‌های گذشته نیز حضور داشت.

این نکته را در نظر بگیرید که جدای از System Shock 3 در حال حاضر استودیو Night Dive مشغول ساخت نسخه بازسازی شده قسمت اول این مجموعه موفق است.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − نه =