بدون شک Call of Duty WW2 نقش مهمی در سبک بازیهای اول شخص شوتر ایفا خواهد کرد و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. سری Call of Duty در بازیهای جنگ جهانی بود که اسمی برای خود به پا کرد و حالا بعد از چند سال تجربه جنگهای مدرن، برای بسیاری از گیمرها بازگشت به جنگ جهانی دوم و استفاده از یک اسلحه که فقط از حالت تکتیر پشتیبانی میکند بسیار سخت باشد.
در مصاحبه با GamesRadar وقتی از یکی از موسسان استودیوی Sledgehammer سوال شد که آیا این تغییر رویه از اسلحههای مدرن و بعضا تخیلی به اسلحههای قدیمی آنها را محدود نکرده است، Michael Condrey اشاره کرد که واقعی بودن اسلحهها و شبیهسازی آنها یکی از انگیزههای اصلی تیم سازنده بازی بوده است.
او در حرفهای خود اشاره کرد که تیم سازنده سعی داشته تا همه انواع اسلحههای استفاده شده در جنگ جهانی دوم را به بهترین شکل در بازی پیاده سازی کند و اسلحههایی مثل شاتگان و LMG هم در این بین نقش خود را ایفا خواهند کرد. همچنین طراحی نقشهها در بخش مالتیپلیر به گونهای انجام شده که هر اسلحه قدرت خود را به خوبی در آن نشان دهد.
نظری ارسال کنید