Assassin’s Creed جدید تغییر مسیر بسیار مورد نیازی برای این سری و راهی که در پیش گرفته بود است. علاوه بر تغییراتی که در سیستم مبارزهی این بازی ایجاد شده، تغییراتی نیز برای بخشهای مخفیکاری بازی در نظر گرفته شده است.
اشرف اسماعیل، کارگردان بازی در مصاحبهای اعلام کرد که مکانیکهای مخفیکاری در این بازی از نو طراحی شدهاند. آقای اشرف گفته که همه دربارهی سیستم مبارزات بازی صحبت میکنند در حالی که سیستم مخفیکاری نیز دچار تغییرات زیادی شده است. یکی از چیزهایی که به نظر کارگردان بازی گیمرها را بیش از همه شگفت زده خواهد کرد اضافهشدن المانهای نقشآفرینی به این بازی است. دلیل این کار بودن راههای مختلف بازی کردن بر طبق میل گیمرها عنوان شده است. برای مثال اگر گیمری بخواهد راه و روش مبارز را پیش بگیرد، تواناییها ، اسلحهها و هم چنین سیستم Crafting مخصوص او در بازی وجود خواهد داشت. اگر فردی بخواهد سیستم مخفیکاری و یا سیستم Ranger بودن را در پیش بگیرد باز هم ابزار مخصوص خود در این بازی را خواهد داشت. البته اگر گیمری بخواهد واقعا در یکی از این مهارتها به درجه ی بالایی برسد باید تمام وقت خود را صرف این کار بکند.
در مورد سیستم مخفیکاری بازی آقای اشرف گفته که آنها سیستم تشخیص داده شدن را به کلی تغییر داده اند. سازندگان از گیمر میخواهند که سیستم موش و گربه بازی با هوشمصنوعی Assassin’s Creed را کامل اجرا کنند. برای مثال اگر سروصدایی ایجاد کنید یا آتش مهیبی درست کنید توجه نگهبانها به آن جذب خواهد شد.
Assassin’s Creed Origins در ماه نوامبر برای PS4 , Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
نظری ارسال کنید