اگر واقعا Crackdown 3 اینبار حقیقتا در بهار 2018 عرضه شود، در واقع این بازی با چیزی حدود 4 سال تاخیر راه خود را به بازار پیدا کرده است. در طول عمر این پروژه، استودیوهای مختلفی روی آن کار کردند. این بازی چندین بار با ایده و تکنولوژیهای مختلف معرفی شد اما در نهایت شاهد عرضه آن نبودیم بلکه این اثر هر بار با تاخیر مواجه میشد.
در صحبت با وبسایت Polygon رئویس بخش بازیهای انحصاری و First Party مایکروسافت Shannon Loftis اعتراف کرد که معرفی زودهنگام Crackdown 3 اشتباهی بزرگ از سمت مایکروسافت بوده است. او در ادامه صحبتهایش گفت:« ما قطعا چالش ساخت بازی به این بزرگی را دست کم گرفتیم و همین باعث ایجاد تاخیر در عرضه این اثر شد.»
او همچنین اعلام کرد که فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox در مایکروسافت نیز قبلا اعلام کرده بود که ما از اشتباهات Crackdown 3 درس گرفتیم و دیگر هیچگاه یک بازی را به این زودی معرفی نخواهیم کرد.
نظری ارسال کنید