اخبار بازی

خبری از درجه سختی متغیر در Anthem نیست

وی جی مگ: سال 2018 آغاز شده است، سالی که استودیوی Bioware در آن سعی دارد تا بازی جدید خودش یعنی Anthem‌ را عرضه کند. انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده شاهد ارائه اطلاعاتی بیشتر در زمینه این بازی باشید و حالا به نظر می‌رسد که که سازندگان جزئیات بیشتری در مورد این اثر را ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، مدتی قبل شایعاتی مبنی بر استفاده از درجه سختی پویا در Anthem منتشر شده بود. این شایعه بر این اساس بود که گیمر‌ می‌تواند در هر لحظه درجه سختی بازی را تغییر دهد که حتی در PvP نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر بسیاری از گیمر‌ها این قابلیت باعث نامتعادل شدن بازی خواهد شد. در پست جدید Brennon Holmes عضو استودیوی بایوور در وب‌سایت ردیت منتشر شده است به نظر این خبر حقیقتا یک شایعه بوده است. او نوشت:«من واقعا نمی‌دانم منبع این خبر‌ها کجاست.»

او در ادامه نوشت:« ما به هیچ وجه از این قابلیت در بازی استفاده نخواهیم کرد.» همچنین با توجه به انجام تست‌های مختلف روی Anthem می‌توان در نظر داشت که فرآیند ساخت بازی به خوبی در حال پیشرفت است. این بازی در سال 2018 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید