وی جی مگ: موفقیت PUBG بر هیچکس پوشیده نیست. این بازی توانست در مدت کوتاهی به فروش بیش از 20 میلیون روی PC و نزدیک به 4 میلیون روی Xbox One برسد و همین باعث شده که موفقیت آثاری سنتی مثل Call of Duty WW2 در کنار آن بسیار کمرنگ باشد. حالا گیمرها بیشتر در مورد PUBG و Fortnite صحبت میکنند.
به گزارش وی جی مگ، بسیار واضح است که قطعا شرکتهای بزرگ از موفقیت PUBG مطلع هستند و حتما به دنبال راهکاری برای مقابله با آن خواهند بود و یا شاید بتوانند از آن چیزی یاد بگیرند. EA به تازگی تایید کرده که تیم سازنده Battlefield مطالعاتی روی PUBG انجام دادهاند اما قرار نیست که صرفا یک تقلید از آن طراحی کرده و به بازار عرضه کنند.
مدیرعامل EA یعنی Andrew Wilson در مصاحبه جدید خود در این مورد گفت:«در مورد PUBG باید بگویم که عوامل زیادی باعث میشوند که گیمرها با یک بازی ارتباط برقرار کنند که یکی از دلایل اصلی بدون شک نوآوری در هسته اصلی گیمپلی است. تیم سازنده PUBG سطح جدید از نوآوری را در هسته اصلی گیمپلی PUBG به نمایش گذاشتند. ما برای این کار آنها احترام بسیار زیادی قائل هستیم. ما شاهد این هستیم که نوآوری بدین ترتیب در Fortnite ادامه پیدا کرد و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه شد.»
او در ادامه گفت:« پس باید گفت که حالا این مدل چیزی است که سطح زیادی از گیمرهایی که به FPS بازی میکنند، به آن علاقه دارند. با توجه به حضور شوترهای بسیار خوب در بازار شاید فکر کنید که ما هم به فکر استفاده از این قابلیتها هستیم. البته این بدان معنی نیست که ما از مکانیزمهای PUBG بدون هیچ تغییری در Battlefield پیاده خواهد شد. نظر اصلی ما روی نوآوری آنهاست که چگونه توانستند هسته اصلی این سبک را متحول کنند.» باید دید که واقعا موفقیت PUBG چه تاثیری روی ساخت نسخه جدید Battlefield گذشته است.
نظری ارسال کنید