اخبار بازی

احتمالا قسمت جدید Doom در E3 2018 معرفی می‌شود

احتمالا قسمت جدید Doom در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: بازی اول شخص شوتر .Doom پس از عرضه در سال 2016 توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. پلیرهای علاقه‌مند باری دیگر فرصت این را پیدا کردند که در دنیای جهنمی بازی، موجودات اهریمنی را به خاک و خون کشیده و از قلع و قمع کردن آن‌ها لذت ببرند. حال احتمال دارد دنباله و قسمت جدید Doom در E3 2018 معرفی شود.

به گزارش وی جی مگ، آقای Pete Hines مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت Bethesda در مصاحبه اخیر خود پس از صحبت درباره ادامه همکاری این شرکت با کنسول Nintendo Switch و عرضه عناوینی چون Prey 2 روی این کنسول هیبریدی، به موارد مورد انتظار در مراسم E3 2018 پرداخت و البته بدون آن‌ که چیزی را به صورت رسمی معرفی کند خبر از احتمال معرفی قسمت جدید Doom در این مراسم داد.

Pete Hines اظهار کرد «در حال حاضر من نمی‌توانم در مورد این که ما قرار است در مراسم E3 چه عناوینی را معرفی کنیم یا این بازی‌ها چه زمانی عرضه خواهند شد چیزی بگویم. اما باید بگویم ما موارد بسیار زیادی را برای E3 آماده کردیم. اکنون زمان آن هست تا در این مراسم، جهنمی را در زمین برپا کنیم. ما برنامه‌ها و کارهای فراوانی را ترتیب داده و به شخصه هیجان زیادی برای آن دارم.

باید این نکته را نیز اضافه کنم که برنامه‌های و بازی‌های ما شامل یک نوع سبک و ژانر نبوده و در زمینه‌‌های متفاوت محتویاتی را ارائه خواهیم کرد تا مورد استقبال تمامی مخاطبین ما قرار بگیرد.»

نکته قابل توجه در میان صبحت‌های Hines، استفاده از عبارت “برپا شدن جهنم روی زمین” است. اگرچه شاید این مسئله برای بسیاری یادآور موضوعی نباشد اما نام ابتدایی بازی کلاسیک Doom 2 تحت عنوان Hell on Earth بوده و شاید با این تفاسیر باید منتظر معرفی قسمت جدید و دنباله Doom در E3 پیش رو باشیم.

منبع: Comicbook.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + نوزده =