FIFA World Cup 2018

بازی آلمان سوئد | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: روز گذشته برزیل در دومین مسابقه جام جهانی 2018 خود بالاخره توانست به اولین پیروزی دست پیدا کرده و کاستاریکا را از دور مسابقات حذف کند. این در حالی بود که جذاب‌ترین مسابقه شب گذشته میان سوئیس و صربستان برگزار شد و در یک رقابت نزدیک سوئیسی‌ها موفق به شکست رقیب خود شدند. امروز اما مهم‌ترین بازی میان آلمان و سوئد برگزار می‌شود. ژرمن‌ها در مسابقه اول خود مقابل مکزیک شکست خوردند و حالا محکوم به پیروزی هستند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی آلمان سوئد در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آلمان را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش سوئد نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

شاگردان اندرسون تا دلتان بخواهد فوق العاده بوده اند. آن ها برای رسیدن به جام جهانی مسیری سخت داشتند و با وجود عملکرد ضعیف در بازی های دوستانه برابر کره جنوبی بسیار خوب کار کردند و توانستند در بازی اول خود با نتیجه 1-0 پیروز شوند و مشترکا با مکزیک در صدر جدول قرار گیرند. اگر فکر می کنید سوئدی ها توان کنار زدن آلمان را ندارند، سخت در اشتباهید! سوئد  برای صعود به جام جهانی غول کشی های زیادی کرد. آن ها توانستند از حضور روبن و هلند و بوفون و ایتالیا جلوگیری کنند و حالا نمی خواهند به این زودی ها به خانه برگردند. باید دید که آن ها به غول کشی ادامه می دهند و سومین تیم بزرگ اروپایی را نیز از دور رقابت ها خارج می کنند یا خیر. با این وجود همه می گفتند که آلمان با شروع جام جهانی دوباره به قدرت سابق خود باز می گردد اما آن ها در بازی ای عجیب نتیجه را 1-0 به مکزیک واگذار کردند. حالا باید دید که تیم لوو می تواند دوباره به رقابت بازگردد یا فاجعه ای تاریخی در انتظار مدافع عنوان قهرمانی است.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 3 =

  • سلام
    کلا جمع جمعه نوباستا
    فرقه نوب ها رو تشکیل بدین تو رو خدااااا??
    اقای ذاکری هم بکنید رییس‌ فرقه
    با المان به سوئد یه گل??

  • برای آقا دانیال صبر زیادی خواستارم…میثم خان ماشالا انقد که سر و صدا میکنه نمیذاره آدم تمرکز کنه…اگه کنار من بشینه یا کله ی خودمو یا کله ی ایشونو میکوبم به دیوار…

    در ضمن یا یه مترجم بیارید با آقا میثم یا خودشون زحمت ترجمه رو بکشن…یه وقتایی یه چیزایی میگن که من به زبان فارسی شک میکنم 😀 😀 😀

    آقا دانیال بازم میگم خدا صبرتون بده 😀 😀 😀