اخبار بازی

عرضه قسمت دوم Life is Strange 2 در سال 2019

عرضه قسمت دوم Life is Strange 2 در سال 2019

وی جی مگ: پس از گذشت دو ماه از انتشار قسمت اول امروز استودیو Dontnod اعلام کرد عرضه قسمت دوم Life is Strange 2 در سال 2019 صورت می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو در پست جدید خود گفت قسمت دوم بازی نام‌برده در ژانویه سال 2019 برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود. این توسعه‌دهنده اشتیاق و رسیدن به کیفیت موردنظر را دلیلی برای فاصله چهار ماهه ایجاد شده میان عرضه قسمت دوم Life is Strange 2 دانست. این اپیزود بازی به مانند پروژه‌ای توصیف شده که به قلب تمامی افراد حاضر در تیم توسعه و تولید نزدیک بوده و به همین دلیل آن‌ها نمی‌خواهند در ساخت آن عجله کنند. با توجه به باگ‌های متعددی که در بازی‌های منتشر شده در چند وقت اخیر وجود داشته به نظر می‌رسد Dontnod و Square Enix بهترین تصمیم ممکن را برای بازی خود گرفتند.

Dontnod در انتها اظهار کرد این فاصله میان انتشار قسمت اول و دوم به تیم سازنده اطمینان می‌دهد آن‌ها می‌توانند موردی را عرضه کنند که به آن افتخار کرده و مخاطبین نیز برای همیشه آن را به خاطر خواهند سپرد. در آخر مشخص شد قسمت دوم بازی Life is Strange 2 با عنوان Rules شناخته می‌شود و در میانه ماه دسامبر هم از آن اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =