اخبار بازی

رکورد درآمد یک بازی ویدئویی در سال توسط Fortnite شکسته شد

رکورد درآمد یک بازی ویدئویی در سال توسط Fortnite شکسته شد

وی جی مگ: تاکنون بارها از موفقیت‌های کسب شده توسط Fortnite در سال 2018 خبر داده بودیم. کمپانی Epic Games تقریبا تمامی رکوردهای موجود در صنعت بازی را به نام بازی بتل رویال خود ثبت کرده بود. اکنون نوبت به موردی جدید رسیده و براساس آن رکورد درآمد یک بازی ویدئویی در سال توسط Fortnite شکسته شد تا کلکسیون رکوردهای مختلف این بازی تکمیل شود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Super Data، عنوان Fortnite مبلغی معادل 2.4 میلیارد دلار در سال 2018 برای کمپانی Epic Games درآمد کسب کرده است. درآمدی که ناشی از فروش فروش آیتم‌های داخل بازی مانند پوسته‌ها، سیزن‌پس و مواردی از این قبیل می‌شود. این رقم باعث می‌شود Fortnite در مقام بالاترین درآمد یک بازی ویدئویی که در طول یک سال کسب شده قرار بگیرد. در مجموع عناوین Free to Play یا رایگان مجموعا 87.7 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته به دست آورده‌اند که 80 درصد کل درآمد کسب شده توسط بازی‌های ویدئویی را شامل می‌شود.

هنگامی که Fortnite تنها روی پلتفرم iOS مبلغ 455 میلیون دلار درآمد به دست می‌آورد، بیشتر از هر بازی دیگری روی کنسول Nintendo Switch تجربه می‌شود و حتی کمپانی Netflix آن را بزرگ‌ترین رقیب خود خطاب می‌کند چنین رکوردهایی دیگر برای یک بازی تعجب‌برانگیز نخواهند بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 13 =