اخبار بازی

اظهار نظر جالب کارگردان فیلم Metal Gear Solid درباره Death Stranding

اظهار نظر جالب کارگردان فیلم Metal Gear Solid درباره Death Stranding

وی جی مگ: هر کسی که تاکنون Death Stranding را تجربه کرده و یا آن را مشاهده کرده از مبهوت شدن خود سخن گفته است. همین مورد برای کارگردان فیلم Metal Gear Solid هم صدق می‌کند که ظاهرا پس از تجربه اثر مورد انتظار هیدئو کوجیما شگفت زده شده است.

به گزارش وی جی مگ، جوردن ووگت رابرتز کارگردان فیلم Metal Gear Solid که سابقه ساخت فیلم Kong: Skull Island را هم در کارنامه دارد در توییتر تصویری از خود به همراه هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که سرانجام توانست Death Stranding را بازی کند. «سرانجام هیدئو کوجیما اجازه داد Death Stranding را تجربه کنیم. دنیای این بازی در سطح دیگری قرار دارد. به طوری که انگار کوجیما و شینکاوا به طور کامل این دنیا را پایه‌گذاری کرده باشند.»

ووگت رابراتز در ادامه به مقایسه Death Stranding با فیلم Mad Max: Fury Road پرداخت که چطور ساخته جرج میلر هم پس از تماشا او را شگفت زده کرده بود و این که چگونه چنین اثری می‌تواند وجود خارجی داشته باشد. «به خاطر دارید که چطور Fury Road مغزتان را منفجر کرد در حالی که در حالتی متشکرانه از خود می‌پرسیدید چگونه چنین اثری خلق شده است. باید بگویم شما هنوز آمادگی آن چه که Death Stranding ارائه می‌کند را ندارید.»

عنوان مورد انتظار Death Stranding برای مدت‌هاست که توسط استودیو Kojima Productions به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه بوده و هم‌چنان زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =