امروز 15 م تیر ماه است و می بایست 22 مین شماره از مجله ویدئویی گیم ایمگ منتشر شود! ولی منتشر نخواهد شد! چرا؟ با عرض پوزش کیفیت بالای این ویدئو از دیتابیس حذف. . .
All News
مطمئنا خیلی از ما ایرانیها دوست داشتیم که بتونیم در نمایشگاه E3 حضور داشته باشیم. اما شاید حضور یک ایرانی در این نمایشگاه و تماشای E3 2010 از دید یک فارسی زبان. . .
شروع بازی Singularity شما را به یاد بازی هایی همچون Metro 2033 و دیگر بازی های روسی می اندازد و ممکن است به سرعت از این بازی نا امید شوید. اما کمی صبر کنید! با. . .
از آنجایی که بسیاری از گیمرها به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، تصمیم گرفتیم تا تمامی 21 شماره ی منتشر شده از مجله ی گیم ایمگ، به علاوه ی تمام آیتم هایی که. . .
در 21 مین شماره از مجله ویدئویی گیم ایمگ خواهید دید: . ده بازی برتر E3 که برایشان لحظه شماری خواهیم کرد . E3 2010 با حال بود یا بی حال ؟! . تاریخچه ی E3 . . .
عکس روی قاب بازی رو که توی فروشگاه می بینی، ناخودآگاه تو رو به طرف خودش جذب می کنه. اسم بازی هم در جذب کردن مخاطب تاثیر به سزایی داره و MorphX اسم جذابی هم. . .
حالا که تب فوتبال همه رو گرفته… اگر میخواهید اندک وقت باقی مانده بعد از تماشای مسابقات فوتبال رو هم دوباره صرف فوتبال بازی کردن کنید، شاید بد نباشه نگاهی. . .
شما می توانید سوالات خود را درباره مجله و مسائل مربوط به آن تا ساعت 18 روز جمعه، در همین قسمت یا در انجمن های گفتگوی مجله، با کلیک در اینجا مطرح نمائید. همچنین. . .
در 20 مین شماره از مجله ویدئویی گیم ایمگ خواهید دید: . مصاحبه با دکتر کاردست، یکی از فعالان عرصه گیم در ایران . آیا نینتندو به منتقدین رشوه داده است؟ . نگاهی. . .
از این پس در بخش GT BOX ، جدیدترین و پربیننده ترین تریلرهای بازیهای ویدئویی را می توانید دانلود نمائید: Ten Most Anticipated Games of E3 2010 Energize E3 2010. . .
Clash of the Titans نام فیلم سینمایی پرفروشی است که اولین بار در سال 1981 توسط استودیوی برادران وارنر ساخته و اکران شد. حال برادران وارنر به سراغ بازسازی همان. . .
دیگه شاید بهتر باشه عناوین معروفی همچون Need for Speed رو به فراموشی بسپریم. چون بازیهایی مانند Split Second و Blur حسابی جای اونها رو پر کرده اند و در این. . .
بازی رایانه ای میرمهنا (MirMahna) توسط شرکت “اسپریس پویانما” و با همکاری “بنیاد ملی بازیهای رایانه ای” مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر. . .

