بازی ایرانی

فیلیمو و کوییز آو کینگز، این‌بار عاشقان فیلم را هدف رفته‌اند

فیلیمو و کوییز آو کینگز، این‌بار عاشقان فیلم را هدف رفته‌اند 1

مسابقه‌ی مشترک فیلیمو و کوییز با محوریت فیلم و سریال آغاز شد

کوییز آو کینگز به عنوان پرمخاطب‌ترین بازی موبایل ایرانی، همواره سعی دارد تا جوامع گوناگون کاربران خود را هدف قرار دهد و گروه‌های مختلف کوییزبازان را با مسابقات و چالش‌های جدید، غافل‌گیر کند.

به گزارش روابط عمومی کوییز آو کینگز و در جدیدترین همکاری مشترک این استودیو با شرکت صبا ایده، مسابقه‌ای مشترک با محوریت فیلم و سینما آغاز شده است. این مسابقه که «فیلیموکوییز» نام دارد، از تاریخ ۱۴ آبان ماه آغاز شده است و به مدت ۲ هفته به طول می‌انجامد.

فیلیمو و کوییز آو کینگز، هدف اصلی خود را بالا بردن اطلاعات کاربران این دو برند در زمینه‌ی فیلم سینمایی و سریال قرار داده‌اند. در جریان این مسابقه، یک نفر برنده‌ی ۷.۵ میلیون تومان و ۲۸ نفر برنده‌ی ۲۰۰ هزار تومان خواهند شد. علاوه بر این، هزاران اشتراک فیلیمو و سکه‌ی کوییزی، از دیگر جوایز این مسابقه‌ی مشترک خواهند بود.

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار سوال با محوریت سینما و سریال در کوییز آو کینگز در دسترس هستند و بیش از ۲۱۰ سوال ویژه‌ی رویداد «فیلیموکوییز» نیز طراحی شده‌اند.

شایان ذکر است که مسابقه‌ی «فیلیموکوییز» از طریق لینک https://quiz.filimo.com برای عموم علاقه‌مندان به سینما در دسترس خواهد بود. فرصت برای شرکت در مسابقه محدود است و «فیلیموکوییز» در تاریخ ۲۸ آبان ماه به‌طور کامل به پایان خواهد رسید.


تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =