اخبار بازی

آنچه گذشت… 10 و 11 آبان

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 1

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 2

همه‌ی ما تاحدی از وضعیت نابود باگ های WWE 2K20 باخبر هستیم. اما حالا جدیدترین پچ این بازی یعنی ورژن 1.02 در دسترس پلیرها قرار گرفته است و طبق پچ نوت منتشر شده برای آن، مشخص شده است که برخی از مشکلات اساسی این بازی حالا برطرف شده‌اند و گیمرها با تجربه‌ی پلیش شده‌تری طرف خواهند بود. این پچ هم‌اکنون برای پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 3

شرکت Blizzard در همایش سالیانه‌ی خود یعنی Blizzcon 2019، از نسخه‌ی چهارم سری Diablo رونمایی کرد. طبق گفته‌ی سازندگان بازی، Diablo 4 قرار است به ریشه‌های تاریک این سری بازگردد! تریلر معرفی و همچنین گیم پلی این عنوان را نیز می‌توانید از VGMAG مشاهده کنید. این بازی برای کنسولهای نسل هشتم و PC درحال ساخت می‌باشد.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 4

بعد از شایعات فراوان، Overwatch 2 نیز طی Blizzcon 2019 بصورت رسمی معرفی گردید. سازندگان اعلام کردند که تمرکز اصلی این بازی برروی PvE های بزرگ خواهد بود. متاسفانه Overwatch 2 فعلا تاریخ عرضه و یا پلتفرم مشخصی ندارد.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 5

کاور هفته‌ی آینده مجله Famitsu به عنوان Death Stranding اختصاص خواهد داشت (تصویر بالا) و طراح آن Yōji Shinkawa است که خود پیش از این طراحی کانسپت های معروف سری Metal Gear را برعهده داشته. لازم به ذکر است که نمرات این عنوان نیز از این لینک قابل مشاهده می‌باشند.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 6

سازندگان Yakuza: Like A Dragon اعلام کردند که شرکت ناشر بازی یعنی Sega، بزودی دموی قابل بازی این عنوان را بر روی بخش ژاپنی PS Store منتشر خواهد کرد تا پلیر ها با مکانیک های RPG مبارزات این بازی، آشنایی پیدا کنند. این عنوان از حالت همیشگی مبارزات سری Yakuza استفاده نکرده و به حالت RPG روی آورده است. البته سازندگان بازی این قول را داده‌اند که پلیر ها از این تغییر لذت خواهند برد.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 7

Red Barrels، سازنده‌ی سری Outlast، طی پستی در توییتر رسمی این استدیو، اعلام کرد که “منتظر یک معرفی جدید در آینده‌ای نزدیک باشید”. احتمال می‌رود که این معرفی، همان Outlast 3 و یا نسخه‌ی فرعی‌ای از این سری باشد.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 8

طی تریلر جدید منتشر شده از عنوان Alien: Isolation، این بازی همچنان درسال 2019 به Nintendo Switch خواهد آمد. اولین بار در E3 امسال بود که شرکت سگا این بازی را برای سوییچ معرفی کرد، اما پس از چندین ماه سکوت، هنوز هم بنظر می‌رسد که امسال این عنوان را برروی سوییچ خواهیم داشت. این بازی تمام 7 دی ال سی این نسخه را نیز درکنار بازی اصلی، باخود به همراه خواهد داشت.

آنچه گذشت... 10 و 11 آبان 9

طبق آمار منتشر شده از طرف نینتندو، کنسول Nintendo Switch Lite تنها ده روز پس از عرضه‌ی رسمی در ماه سپتامبر، موفق به فروش تقریبا 2 میلیون واحدی شده بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که تعداد فروش ورژن معمولی Switch از مرز 34 میلیون واحد گذشته است و این عدد احتمالا تا پایان سال میلادی و با عرضه‌ی بازی Pokemon Sword and Shield افزایش نیز خواهد یافت.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =