اخبار بازی

ادامه فیلم Tomb Raider در دست ساخت است

ادامه فیلم Tomb Raider در دست ساخت است

وی جی مگ: با اعلام استودیو فیلمسازی MGM و کمپانی Warner Bros ادامه فیلم Tomb Raider در حال تولید قرار دارد. سازندگان فیلم، Amy Jump را برای نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم استخدام کرده و آلیشیا ویکاندر بازیگر برنده اسکار باری دیگر برای ایفای نقش شخصیت لارا کرافت باز خواهد گشت.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هنوز کار نوشتن فیلم‌نامه این اثر ادامه دارد اما ظاهرا ویکاندر تا به این کار از آن رضایت دارد. از جمله کارهای قبلی Amy Jump نویسنده این فیلم باید به عناوینی چون Free Fire، Kill List، A Field In England و مواردی دیگر اشاره کرد که طرفداران بسیاری نیز در بریتانیا دارد. Graham King از کمپانی GK Films و Elizabeth Cantillon وظیفه تهیه‌کنندگی ادامه فیلم Tomb Raider را برعهده خواهند داشت. با این حال هنوز اسمی از کارگردان این فیلم برده نشده است.

ریبوت فیلم Tomb Raider که در سال 2018 اکران شد با بودجه 94 میلیون دلاری تولید شد و در داخل آمریکا به فروش 58 میلیون دلار و مجموعا در سرتاسر جهان به فروش 274 میلیون دلار دست پیدا کرد و در حالی که هزینه فراوانی هم برای تبلیغات آن انجام شده بود اما توانست برای استودیو سودده باشد. اثری که داستان آن براساس نسخه ریبوت شده این مجموعه ساخته استودیو Crystal Dynamics دنبال می‌شد که در سال 2013 در بازار عرضه شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 9 =