اخبار بازی

اعلام زمان نمایش گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order

اعلام زمان نمایش گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order

وی جی مگ: مدتی پیش بود که سرانجام دو کمپانی EA و Respawn از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند. با این حال این رونمایی شامل هیچ بخشی از گیم‌پلی بازی نمی‌شد و سازندگان آن هم هنگام ارائه اولین جزئیات صحبت خاصی در رابطه با بخش گیم‌پلی نکردند. البته اکنون زمان نمایش گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص و برابر با ماه ژوئن سال جاری اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر انجمن کمپانی EA یعنی جی اینگرام اعلام کرد زمان نمایش گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه ژوئن پیش‌رو خواهد بود. در حالی که اینگرام به صورت مستقیم هیچ اشاره‌ای به E3 نکرد اما اظهار کرد این نمایش در حین برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی صورت خواهد گرفت. باید توجه کرد کمپانی EA امسال محتوای چندانی را برای نمایشگاه E3 در اختیار ندارد و نمایش بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order و بخش گیم‌پلی آن می‌تواند توجهات فراوانی را به سوی این شرکت و استودیو Respawn جلب کند.

این اثر سوم شخص اکشن که تنها تجربه آن روی بخش تک نفره داستانی خواهد بود در انتهای سال جاری یعنی 15 نوامبر (24 آبان 98) برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =