اخبار بازی

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 1

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 2

به لطف ماد ساخته شده توسط کاربری با نام Eyedeability برای Sekiro: Shadows Die Twice، حالا می‌توانید در نقش شخصیت اصلی RDR2 یعنی Arthur Morgan در نسخه‌ی PC این عنوان، بازی کنید.

 

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 3

Fallout Legacy Collection برای انتشار در انگلستان و آلمان، تایید شد. این کالکشن شامل بازی های Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 GOTY, Fallout: New Vegas Ultimate Edition و Fallout 4 GOTY خواهد بود و بصورت انحصاری برای PC در 25 اکتبر، متنشر می‌شود.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 4

کاربری در Reddit با نام u/Techno_Wagon، موفق به ساخت موسیقی Final Fantasy VIII در عنوان Dreams شد. این موسیقی درهنگام مبارزه با Boss ها (Boss Battle Theme) در Final Fantasy VIII به گوش می‌رسد.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 5

Hideo Kojima تایید کرد که سرنوشت برخی از کاراکترهای جانبی یا NPC های عنوان Death Stranding، در دست گیمر خواهد بود و این جریان برروی برخی از اتفاقات داستانی بازی، تاثیر گذار است. او برای نشان دادن این جریان، یک کاراکتر سالخورده در بازی را مثال زد. پلیر می‌تواند به این کاراکتر کمک کند و برای او دارو تهیه کنید و این پیرمرد هم در مورد تجربیات خود، داستان هایی به گیمر می‌گوید. بعضی از پلیرها هم ممکن است اصلا به او کمک نکنند. در این صورت او ممکن است در ادامه‌ی داستان، بمیرد.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 6

با آپدیت 7.00 کنسول PS4، حداکثر تعداد پلیرهای یک پارتی از 8 به 16 نفر، ارتقاع خواهد یافت و شما می‌توانید تا 16 نفر از دوستانتان را در یک پارتی اضافه کنید و همزمان با آنها صحبت کنید. قابلیت Remote Play نیز، همراه با این آپدیت برای دستگاه هایی که مجهز به اندروید 5 و یا بالاتر هستند، در دسترس خواهد بود و حتی پشتیبانی از دسته برای بازی کردن نیز، به آن اضافه خواهد شد.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 7

سونی اعلام کرد که از امروز دیگر قادر نخواهید بود تا عکس‌ها، اطلاعات مربوط به تروفی، ویدئوهای گیم پلی و مواردی از این دست را بصورت مستقیم از روی کنسول PS4 خود بر روی Facebook به اشتراک بگذارید. با آپدیت کردن کنسول خود به آخرین فرمور، قابلیت های ذکر شده، از دسترس خارج خواهند شد.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 8

Reggie Fils-Aime، رئیس سابق بخش آمریکای نینتندو، موفق به دریافت جایزه‌ی Walter Day Life Time Achievement از موزه تالار مشاهیر بازی های ویدئویی شد. این جایزه به پاس خدمات Reggie در صنعت بازی به او اهدا گردید.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 9

Fifa 20، همچنان با قدرت در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار دارد. حتی عنوان جدید یوبیسافت یعنی Ghost Recon Breakpoint نیز، موفق به شکست این بازی نشد و به جایگاه دوم در جدول، بسنده کرد.

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 10

طبق توییت منتشر شده از سازندگان عنوان Cyberpunk 2077، بنظر می‌رسد که این عنوان در هنگام لانچ دارای قابلیت Photo Mode خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید با Keanu Reeves عکس بگیرید!

امروز چه در دنیای گیم گذشت؟ پانزدهم مهر 11

Monster Hunter World موفق به فروش 14 میلیون واحدی شد. این خبر توسط توییتر شعبه‌ی ژاپنی Capcom منتشر شد. بنظر می‌رسد که انتشار جدیدترین DLC بازی یعنی Iceborne، به بالا رفتن فروش این بازی و رسیدن آن به عدد ذکر شده، کمک شایانی کرده است.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =