اخبار بازی

انتشار جزئیاتی جدید از Mortal Kombat 11 با لو رفتن فهرست تروفی‌ها

انتشار جزئیاتی جدید از Mortal Kombat 11 با لو رفتن فهرست تروفی‌ها

وی جی مگ: چند ماه پیش به دنبال فاش شدن جزئیاتی جدید از Mortal Kombat 11 به واسطه اچیومنت‌های استیم، بسیاری از شخصیت‌های قابل بازی پیش از معرفی رسمی توسط استودیو NetherRealm یا کمپانی Warner Bros رونمایی شدند. در حالی که اچیومنت‌های ذکر شده دقیق بودند اما برای برخی نام‌هایی که به صورت خلاصه در این لیست درج شده بود نمی‌شد به صورت دقیق حدس زد که این موارد به کدام شخصیت‌ها اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، اکنون لیست تروفی‎های بازی روی کنسول PS4 لو رفته و اطلاعات قبلی را این بار به طور واضح بیان می‌دارد. براساس جزئیاتی جدید از Mortal Kombat 11 که به واسطه تروفی‌ها به دست آمده، هنوز سه شخصیت معرفی نشده برای بازی باقی مانده است. اولین مورد Frost بوده که شاگرد Sub-Zero محسوب می‌شود. این شخصیت برای اولین بار در Mortal Kombat: Deadly Alliance حضور یافت. از زمان MK: Armageddon در سال 2006 نیز این شخصیت به عنوان کاراکتر قابل بازی در عناوین این مجموعه حضور نداشته است.

مورد بعد شخصیت Kitana بوده که یکی از شخصیت‌های نمادین این سری فایتینگ به شمار می‌رود و در نسخه‌های اخیر نیز حضور داشته و به دنبال معرفی نسخه یازدهم، طرفداران منتظر تایید بازگشت این شخصیت بودند. در آخر قرار است در کنار Cetrion و Geras، یک شخصیت کاملا جدید دیگر هم برای Mortal Kombat 11 معرفی شود. The Kollector نام یکی از چهار شخصیت زره‌پوش بازی بوده که تاکنون هیچ جزئیاتی در خصوص آن در دسترس قرار نگرفته است.

لازم به ذکر است فهرست تروفی‌ها به 24 شخصیت اشاره داشته. این در حالی است که پیش از این 25 جایگاه برای شخصیت‌های بازی مشاهده کرده بودیم. ممکن است یک جایگاه به حالت انتخاب تصادفی کاراکتر و یا شخصیت Shao Khan که پاداش پیش‌خرید بازی به شمار می‌آید اختصاص پیدا کند. عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =