اخبار بازی

اولین اطلاعات از گیم‌پلی نسخه جدید Need For Speed

Need For Speed

وی جی مگ: در حالی که مدت‌هاست می‌دانیم نسخه جدید Need For Speed در حال توسعه قرار داشته اما این بازی تاکنون به صورت رسمی رونمایی نشده و اطلاعات خاصی هم از آن به اشتراک گذاشته نشده است. اکنون به گفته مدیر عامل کمپانی EA بازی جدید این مجموعه به ریشه‌های قبلی خود و درگیری و تعقیب بین پلیس و شرکت‌گنندگان مسابقات خیابانی باز خواهد گشت.

به گزارش وی جی مگ، سری Need for Speed در چند سال گذشته و نسخه‌های اخیر خود از ساختار قبلی مبنی بر تمرکز روی تعقیب و گریز بین پلیس و پلیر فاصله گرفته و تمرکز اصلی آن روی مسابقات خیابانی و سرقت بوده است. با این حال در رابطه با نسخه جدید Need For Speed که قرار است در انتهای سال 2019 عرضه شود ساختار گیم‌پلی آن برای پلیرهایی قدیمی این مجموعه آشناتر خواهد بود. اندرو ویلسون مدیر عامل EA در رابطه با این موضوع اظهار کرد نسخه جدید این فرنچایز ریسینگ مجددا درگیری و تعقیب و گریز بین پلیر و پلیس را زنده می‌کند.

در جریان نشست مالی اخیر EA بود که آن‌ها اعلام کردند Need for Speed در سال جاری با بازی جدیدی باز خواهد گشت. در حال حاضر مشخص نیست چه استودیویی مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد. با این حال تولید آن توسط استودیو Ghost Games دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − هشت =