اخبار بازی

این هفته PlayStation Network چندین بار از دسترس خارج می‌شود

این هفته PlayStation Network چندین بار از دسترس خارج می‌شود

وی جی مگ: ظاهرا قرار است این هفته PlayStation Network چندین بار از دسترس خارج شود. به دنبال قطعی کوتاه مدت PSN در روز گذشته حال با اعلام شرکت سونی، PSN باری دیگر روز چهارشنبه برابر اول آگوست به منظور اعمال تعمیرات از دسترس خارج می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به منظور آگاهی از زمان دقیق قطعی این شبکه در منطقه خود می‌توانید به صفحه رسمی وضیعت سرویس‌های PSN مراجعه کنید که زمان‌بندی‌های مختلف در آن قابل مشاهده است. تمامی پلتفرم‌های PlayStation از صفحه اینترنتی تا موبایل تحت تاثیر این قطعی قرار می‌گیرند. در مدت زمان قطعی، کاربر جدیدی نمی‌تواند اقدام به ثبت نام کند اما کاربران قدیمی می‌توانند به اکانت خود متصل شده و به صورت آفلاین نیز به تجربه بازی‌های خود بپردازند. بیشتر اپلیکیشن‌های موبایل هم قابل استفاده بوده اما سونی دقیقا آن‌ها را مشخص نکرده است.

این شرکت پیشنهاد کرده که گیمرها حتما کنسول PS4 خود را به عنوان کنسول Primary انتخاب کنند تا قابلیت بازی‌کردن بیشتر عناوین به صورت آفلاین برای آن‌ها فراهم باشد.  چنان‌چه با چگونگی انجام این کار آشنا نیستید می‌توانید در کنسول خود ابتدا به بخش Settings رفته، گزینه Account Management را انتخاب و سپس از مسیر Activate as Your Primary PS4 گزینه Activate را اتخاب نمایید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =