اخبار بازی

بخش Grand Operations بازی Battlefield 5 از ابتدا در دسترس نیست

بخش Grand Operations بازی Battlefield 5 از ابتدا در دسترس نیست

وی جی مگ: شرکت DICE در بلاگ رسمی خود اعلام کرد بخش Grand Operations بازی Battlefield 5 از ابتدا هنگام عرضه بازی در تاریخ 19 اکتبر در دسترس نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو ضمن انتشار بیانیه‌ای در این زمینه مدعی شده بخش Grand Operations بازی Battlefield 5 مدت کوتاهی پس از انتشار این اثر اول شخص شوتر، در دسترس قرار می‌گیرد. «بخش Grand Operations حداکثر تجربه بخش چندنفره را به شما منتقل می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده تا نقشه‌ها و بخش‌های مختلف بازی Battlefield 5 را به صورت یک‌پارچه به نمایش بگذارد. هر کدام از این Grand Operation تجربه روایت قدرتمندی را ارائه می‌کند و از حوادث تاریخی الهام گرفته شده است. مدت زمان کوتاهی پس از عرضه، اولین Grand Operation در دسترس قرار گرفته و سپس پلیر قادر خواهد بود به مبارزه خود در میدان‌های نبردی که تاکنون ندیده ادامه دهد.»

با توجه به این‌که شرکت DICE از زمان معرفی بازی Battlefield 5 تمرکز زیادی روی بخش Grand Operations بازی خود کرده بود در دسترس نبودن آن از ابتدا قدری عجیب است. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر 2018 (27 مهر 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

به‌روزرسانی خبر: استودیو DICE در بلاگ خود با انتشار به‌روزرسانی برای خبر قبلی منتشر شده، اطلاعات ارائه شده مبنی بر در دسترس نبودن بخش Grand Operations برای بازی Battlefield 5 را از ابتدا منسوخ شده دانست و اظهار کرد Grand Operations از ابتدا هنگام عرضه برای Battlefield 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 13 =