وی جی مگ: یکی از مکانیکهای جالب و جذاب بازی شوتر در حال ساخت استدیو Bend با نام Days Gone، سیستم Freak-O system آن بوده که به نحوه تعامل هوش مصنوعی بازی با یکدیگر، با محیط بازی و با گیمر ارتباط دارد که میتواند مهمترین سیستم مورد استفاده در بازی باشد.
به گزارش وی جی مگ، استدیو Bend قرار است در مورد این مکانیک بازی در همایش GDC سال جاری توضیحاتی ارائه کند. طی رویدادی مرتبط به هوش مصنوعی در این همایش، طراح ارشد هوش مصنوعی بازی آقای Darren Chisum و برنامهنویس ارشد Tobias Karisson، چگونگی عملکرد Freak-O system در بازی و تاثیر آن در بخش مبارزات را شرح خواهند داد.
همچنین در بحثی متفاوت پیرامون Days Gone در GDC، برنامهنویس گرافیکی ارشد استدیو Bend آقای Graham Aldridge در مورد چگونگی استفاده سایهپردازی در فضای صفحه به منظور دستیابی به حداکثر جزییات در بخش سایهپردازی صحبت خواهد کرد.
Days Gone در سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد و البته تا بدین لحظه، تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است.
در كل ميشه گفت اين بازى از حد اكثر توان موتور unreal engine 4 بحره ميبره-تقريبا هرچى بازى هم با unreal 4 ساخته شده سل شيدى هست:/