اخبار بازی

جدایی گیمرهای Fortnite نینتندو از PS4 و‌ Xbox One

جدایی گیمرهای Fortnite نینتندو از PS4 و‌ Xbox One

وی جی مگ: عنوان Fortnite اولین بازی بود که سال گذشته قابلیت Cross Play را میان پلتفرم‌های خود قرار داد و پلیرهای Xbox One، PS4 و Switch را در یک دسته جای داد. امری که سبب می‌شد پلیرهای این سه پلتفرم به صورت پیش‌فرض به هم متصل و به تجربه بازی مشغول شوند. اما اکنون به‌روزرسانی جدید بازی موجب جدایی گیمرهای Fortnite نینتندو از PS4 و‌ Xbox One شده است.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال جدایی گیمرهای Fortnite نینتندو از پلیرهای دو نسخه کنسولی دیگر اکنون نسخه Switch بازی در دسته پلیرهای Android و iOS بازی قرار داده شده است. دو نسخه PS4 و Xbox One هم در یک دسته مجزا قرار دارند. با توجه به این که نسخه Switch بازی از مشکلات پرفورمنس رنج می‌برد و نرخ فریم آن روی 30 قفل شده بسیاری از گیمرها احساس می‌کردند که نمی‌توانند در یک سطح با پلیرهای PS4 و Xbox One رقابت کنند و در نتیجه تجربه بازی به نوعی نادعادلانه شده بود.

باید به این نکته اشاره داشت پلیرهای نسخه Switch بازی Fortnite هم‌چنان می‌توانند با گیمرهای دو نسخه کنسولی دیگر بازی کنند. تنها کافی است تا پلیرهای دیگر نسخه‌ها را به صورت دستی به پارتی خود دعوت کنند. تنها تغییری که به‌روزرسانی جدید به وجود آورده بدین شرح است که دیگر پلیرهای Switch به صورت پیش‌فرض به پلیرهای دیگر نسخه‌های کنسولی متصل نمی‌شوند. هم‌چنین این به‌روزرسانی محتویات دیگری هم‌چون وسیله نقلیه جدید را به ساخته Epic Games اضافه می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 5 =