اخبار بازی

حجم بازی Borderlands 3 روی کنسولها و PC مشخص شد

حجم بازی Borderlands 3 روی کنسولها و PC مشخص شد

حجم بازی Borderlands 3 روی کنسولها و PC مشخص شد و به نظر می رسد برعکس بازیهایی که این روزها حجم زیادی از هارد سیستمها را اشغال میکنند، این بازی حجم پایین تری دارد.

وی جی مگ: حجم و سایز بازی Borderlands 3 حدود 40 گیگ اعلام شده و این حجم روی XBOX One و PS4 و PC نیز به یک اندازه خواهد بود. سومین نسخه از سه گانه کمپانی Gearbox یعنی Borderlands 3، قرار است بزرگترین و عظیم ترین بازی در میان این سه نسخه باشد و با توجه به حجم اعلام شده در صفحه استور XBOX  که احتمالا تغییری هم نخواهد داشت، به نظر می رسد همینگونه نیز باشد. همچنین پیش خرید کنندگان این بازی روی XBOX One باید به زودی از pre-load استفاده کنند.

طبق آخرین لیست آپدیت بازی سایز این بازی روی XBOx One به طور دقیق 39.98GB است که حجم متوسطی برای بازی های AAA این روزهای دنیای بازیهاست. البته که برخی بازیها مثل RDR2 حجمی حدود 100 گیگابایت دارند. معمولا سایز بازیها در کنسولهای مختلف با یکدیگر تفاوتهای اندکی دارند ولی به نظر میرسد که این بازی تقریبا با سایز و حجمی برابر روی PS4 و XBOX One منتشر می شود.

این بازی روی PC توسط Epic Games و در Epic Games Store منتشر می شود و Epic Games اعلام کرده که روی PC خبری از pre-load نیست و یوزرهایی که این بازی را خریداری کرده اند باید در روز عرضه آن را دانلود کنند. بازی Borderlands 3 کمتر از یکماه دیگر یعنی 13 سپتامبر برای PS4 و XBOX One و Windows عرضه می شود. همچنین این بازی روی Stadia نیز در دسترس خواهد بود.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − پنج =