اخبار بازی

دیگر خبری از تاخیر در عرضه بازی Crackdown 3 نیست

دیگر خبری از تاخیر در عرضه بازی Crackdown 3 نیست

وی جی مگ: براساس گزارشات منتشر شده دیگر خبری از تاخیر در عرضه بازی Crackdown 3 نخواهد بود. بازی Crackdown 3 یکی از طولانی‌ترین و خسته‌کننده‌ترین مراحل ساخت طی چند سال اخیر را به خود اختصاص داده است. این عنوان ابتدا در سال 2013 معرفی و به دنبال آن در سال 2014 رونمایی شد و از آن موقع تاکنون با تاخیر‌های مکرر همراه شده است به گونه‌ای که آخرین تاخیر صورت گرفته، انتشار بازی را به فوریه 2019 موکول کرده است.

به گزارش وی جی مگ، مسیر طی شده هم برای طرفداران فرنچایز Crackdown و کنسول XBOX و هم برای سازندگان آن اضطراب‌آور و دلسردکننده بوده. سازندگانی که با مشکلات متعددی در طول توسعه عنوان مذکور مواجه شدند. شک و تردیدهای مختلفی پیرامون یک بازی آنلاین وجود دارد و باید به این نکته نیز توجه کرد تیم سازنده در طول پروسه ساخت Crackdown 3، اعتباری برای آن ایجاد نکرده است.

حس تخریبی که پیرامون این اثر شکل گرفته حتی تعداد دفعات تاخیرهای آن را به فراموشی سپرده است و این یکی دیگر از مشکلاتی است که بازی از آن رنج می‌برد. اکنون به نظر می‌رسد صبر شرکت مایکروسافت نیز برای Crackdown 3 به سر رسیده است. براساس منابع موجود در وبسایت یوروگیمر، دیگر خبری از تاخیر در عرضه بازی Crackdown 3 نبوده و این سری، آخرین باری خواهد بود که تاریخ انشتار بازی توسط مایکروسافت به عقب می‌افتد. البته هنوز مشخص نیست این ادعا دقیقا چه معنایی دارد. باید دید چنان‌چه تا فوریه 2019، توسعه بازی به شکلی مطلوبی پیش نرود مایکروسافت تصمیم به کنسل کردن آن خواهد گرفت یا بازی را به همان شکل عرضه خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 8 =