اخبار بازی

روایت Capcom از انتظارات بالا از Resident Evil 2 و Devil May Cry 5

انتظارات بالا از Resident Evil 2 و Devil May Cry 5

وی جی مگ:  شرکت Capcom گزارش مالی خود را از اول ماه آپریل تا 30ام ماه جوئن سال 2018 منتشرد کرده است. درآمد این شرکت 46.5% افزایش داشته و در آمد عملیاتی 550.8% افزایش داشته است که در مقایسه با همین بازه زمانی سال قبل بوده است.

به گزارش وی جی مگ، انتشار بازی Monster Hunter World که به پشتیبانی سریع بعد از عرضه نیاز داشت ( به غیر از نسخه PC) و بازی‌های در دست توسعه Devil May Cry 5  و Resident Evil 2 Remake این آمارها را منطقی می‌کند.

شرکت Capcom انتظارات بالایی از این دو بازی دارد. بازی Resident Evil 2 Remake شور و هیجان زیادی ایجاد کرده و بازی Devil May Cry 5 توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این دو عنوان قرار است بزرگترین بازی‌های سال 2019 این شرکت باشند. بازی Resident Evil 2 Remake قرار است در 25 ژانویه سال 2019  منتشر شود. Devil May Cry 5 تاریخ عرضه دقیقی ندارد ولی انتظار می‌رود که قبل از 31 مارس سال 2019 عرضه شود. این بازی‌ها برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهند شد. این بازی در نمایشگاه Gamescom قابل بازی خواهد بود و احتمالا شرکت Capcom اطلاعاتی از این بازی منتشر کند. نمایشگاه Gamscom از تاریخ 21 آگوست تا 25 آگوست برگذار می‌شود. منتظر اطلاعات بیشر از این بازی‌ها باشید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 6 =