اخبار بازی

روایت PlatinumGames از توقف ساخت Scalebound

روایت PlatinumGames از توقف ساخت Scalebound

وی جی مگ: توقف ساخت Scalebound که توسط استودیو PlatinumGames به صورت انحصاری برای Xbox One توسعه پیدا می‌کرد سبب ناامیدی بسیاری از گیمرها شد. در حالی که پس از وقوع این اتفاق، بسیاری از مخاطبین و گیمرها انگشت اتهام را به سوی مایکروسافت گرفتند اما اکنون گفته‌های تیم سازنده بیان می‌دارد هر دو طرف در کنسل شدن تولید بازی مقصر بوده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، اتسوشی اینابا رئیس PlatinumGames در گفتگو با VGC اظهار کرد که برای آن‌ها مشاهده مورد سرزنش قرار گرفتن مایکروسافت توسط طرفداران پس از توقف ساخت Scalebound آسان نبوده است. «در این موضوع هر دو طرف شکست خوردند. ما به عنوان یک سازنده تمامی کارهایی که لازم بود را برای تولید بازی انجام ندادیم. عصبانیت طرفداران از کمپانی مایکروسافت و مشاهده مقصر جلوه پیدا کردن آن‌ها برای ما امری آسان و راحت نبود. زیرا حقیقت بدین شرح است که وقتی فرآیند تولید یک بازی به مرحله انتشار نمی‌رسد هر دو طرف یعنی تیم سازنده و ناشر شکست خورده‌اند.»

«مسلما ما در زمینه‌هایی می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و هم‌چنین مطمئن هستم که شرکت مایکروسافت نیز به عنوان ناشر آرزو می‌کنند که در زمینه‌هایی بهتر عمل می‌کردند. زیرا هیچ کس دوست ندارد یک بازی کنسل و ساخت آن متوقف شود. اگرچه این پروژه دارای درس‌های سنگین و اندوهناکی بود اما به ما کمک کرد تا به عنوان یک استودیو سازنده رشد کنیم.»

در چند وقت اخیر شایعات فراوانی پیرامون از سر گرفته شدن روند تولید Scalebound و حتی شروع ساخت دوباره آن برای کنسول Nintendo Switch به گوش رسیده که البته تاکنون هیچ کدام رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 1 =