اخبار بازی

رونمایی از کاور Death Stranding و حضور کنسل شده‌ی کیانو ریوز

رونمایی از کاور Death Stranding و حضور کنسل شده‌ی کیانو ریوز 1

وی جی مگ: Hideo Kojima، سازنده‌ی عنوان مورد انتظار Death Stranding، امروز طی پنلی که در نمایشگاه Comic-Con و در شهر San Diego داشت، بصورت رسمی از کاور این عنوان رونمایی کرد. کاور های این عنوان شامل دو ورژن استاندارد و استیل بوک برای کنسول PS4 می باشند و در ادامه قابل مشاهده هستند:

Kojima همچنین اطلاعاتی از شخصیت Heartman که توسط Nicolas Winding (کارگردان سینما) بازی می‌شود، منتشر کرد. طبق گفته‌های Kojima، این کاراکتر دارای یک نوع قلب منحصر به فرد می‌باشد که هر 21 دقیقه یکبار، از کار می‌افتد و وقتی او به مدت 3 دقیقه می‌میرد به دنیای دیگری منتقل می‌شود که در آن به دنبال خانواده‌ی خود می‌گردد اما بعد از آن به‌سرعت، دوباره به زندگی باز می‌گردد. طبق گفته‌ی Kojima، قرار نیست تا Death Stranding یک بازی با سبک مخفی کاری و یا شوتر باشد. او می‌خواهد تا گیمرها این عنوان را به‌صورت کلی، یک ژانر جدید به حساب بیاورند.

همچنین طی همین پنل، مشخص شد که کیانو ریوز نیز یکی از کاندیدهای حضور در عنوان Death Stranding بوده است اما بعد از بررسی بیشتر، Kojima حضور Mads Mikkelsen را برای بازی بجای او، ترجیح داد. اگرچه که حتی می‌شد از هردوی آنها نیز برای ساخت این عنوان، استفاده کرد.

Death Stranding بصورت اختصاصی برای PS4 در 8 نوامبر 2019 برابر با 17 آبان‌ماه، منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =