اخبار بازی

ساخت بازی Lords of the Fallen 2 دوباره شروع شد

ساخت بازی Lords of the Fallen 2 دوباره شروع شد

وی جی مگ: حدود دو ماه پیش بود که شرکت لهستانی CI Games اعلام کرد توسعه‌دهنده‌ای را برای ساخت بازی Lords of the Fallen 2 اختصاص داده است. توسعه این بازی برای مدتی در برزخ قرار داشت اما از آن زمان دوباره اوضاع ساخت بازی بهبود پیدا کرده و توسعه آن توسط Defiant Studios دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، آقای Marek Tymiński رئیس شرکت CI Games در این خصوص توضیح داد «سرانجام تصمیم گرفتیم همکاری را با Defiant Studios انجام دهیم زیرا تحت تاثیر طرح بازی ارائه شده توسط آن‌ها، تجربه و تخصص در فرآیند تولید و افراد حاضر در تیم آن‌ها قرار گرفتیم.» براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده مشخص شد ساخت بازی Lords of the Fallen 2 دوباره کاملا از ابتدا آغاز شده است. بدین معنی که استودیو Defiant Studios از هیچ گونه طرح و مواردی که پیش از این توسط Tomasz Gop، سازنده قبلی بازی و تیمش انجام شده بود و به مدت دو سال مراحل پیش‌تولید را پیش می‌بردند استفاده نخواهد کرد. البته برای رفع نگرانی‌ها باید خاطر نشان کرد طرح کلی بازی به مانند گذشته خواهد بود استایل گیم‌پلی مشابه به سری Dark Souls را حفظ خواهد کرد.

آقای David Grijns مدیریت کارگردانی استودیو Defiant Studios توضیح می‌دهد که «فرآیند بازی کاملا از ابتدا آغاز شده است. اکنون بازی با انجین جدیدی یعنی Unreal 4 و تیم جدیدی در حال توسعه است. تیمی که شهرت و پیش‌زمینه چندانی در رابطه با ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی نداشته اما سعی می‌کنیم از مورد به عنوان نقطه قوت استفاده کنیم. امیدواریم کاری که در حال انجام آن هستیم طرفداران بازی اول را غافل‌گیر کند در عین حال در تلاش هستیم تا مخاطبین جدیدی نیز برای این سری جذب کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =