اخبار بازی

ساخت Mortal Kombat Remastered Collection در گذشته متوقف شده

ساخت Mortal Kombat Remastered Collection در گذشته متوقف شده

وی جی مگ: در حالی که بسیاری منتظر انتشار Mortal Kombat 11 در سال جاری هستند اما هم‌چنان شایعات پیرامون ساخت Mortal Kombat Remastered Collection برای عده‌ای جذاب است. جالب است بدانید این پروژه پیش از این برای مدتی در حال توسعه قرار داشت که البته سرانجام کنسل گردید.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه بازسازی شامل سه قسمت اول این مجموعه می‌شد و تحت عنوان Mortal Kombat Remastered Collection یا Mortal Kombat Kollection Online شناخته می‌شد. در دست تولید بودن و کنسل شدن آن توسط Danny Huynh طراح کانسپت و رابط کاربری Blind Squirrel Games به تایید رسید که در این پروژه وظیفه طراحی رابط کاربری در عین حفظ ظاهر آن به سه نسخه ابتدایی را برعهده داشت. این مجموعه قرار بود شامل یک بخش جدید به نام Krypt باشد. بخشی که البته یادآور Mortal Kombat 11 و سایر عناوین این فرنچایز پس از سال‌های 2000 است.

اولین نسخه از Mortal Kombat در سال 1992 برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد. نسخه دوم برای اولین بار در سال 1993 برای دستگاه‌های آرکید و مدتی بعد برای کنسول‌ها انتشار یافت. Mortal Kombat 3 هم در سال 1995 همزمان برای آرکید و کنسول‌ها عرضه شد. در حالی که ساخت Mortal Kombat Remastered Collection کنسل شده اما Huynh تصاویری از آن به اشتراک گذاشت که Fatalityها و حرکات ویژه Scorpion و Subzero هم در آن دیده می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + پانزده =